זעם באיחוד מפלגות הימין: הסרטון החלופי לא ישודר - סרוגים

זעם באיחוד מפלגות הימין: הסרטון החלופי לא ישודר

אחרי שהתשדיר המקורי של עוצמה יהודית נפסל, באיחוד מפלגות הימין שלחו לועדת הבחירות סרטון חלופי- שנפסל גם כן לשידור. במפלגה זעמו: "אחרי שבג"צ פסל את בן ארי, המשפטנים עכשיו מנסים להשתיק את בן גביר"

author-image
זעם באיחוד מפלגות הימין: הסרטון החלופי לא ישודר
  (צילום מסך)

יום לאחר שוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת פסלה תשדיר חריף של איחוד מפלגות הימין ועוצמה יהודית לשידור בטלוויזיה, במפלגות העבירו לועדה סרטון חלופי- שכעת נפסל גם כן לשידור. המשמעות: איחוד מפלגות הימין יעדרו מהתשדירים הערב.

מיד לאחר הפסילה צולם סרטון מיוחד שהועלה לרשת, בו ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ מוצג כשהוא מתייחס לפסילה. "בדיוק בדקה הזו היה אמור לשבת כאן איתמר בן גביר, עם סרטון שהוא צילם, המציג את הרפיסות שמערכת המשפט כופה על צה”ל" אמר. "זו שבשם איזה מוסר מלחמה מעוות מביאה לביזיון הזה. שבמהלכו עשרות ומאות טילים נורים לשטחה של מדינת ישראל עם כמעט אפס תגובה של צה”ל".

״אחרי שבג"צ פסל את בן ארי, המשפטנים עכשיו מנסים להשתיק את בן גביר ופסלו לנו את הסרטון הזה" הוסיף. "אבל אתם יודעים שאת האמת אי אפשר להשתיק".

"אנחנו צריכים אתכם איתנו עם ׳טב׳ בקלפי, כדי להפסיק את שלטון המשפטנים הזה ולהחזיר את הכוח אל העם כדי שנוכל לשמור על חיילי צהל ולאפשר להם להילחם באויב האכזר שרוצה להשמיד אותםכדי שנוכל לשמור על המדינה הזו יהודית, לאומית וציונית עכשיו" סיכם. "לכו לחפש את הסירטון שנפסל ברשת, כי אתם יודעים שאת האמת אי אפשר להשתיק".

כזכור, אמש הוחלט לפסול את התשדיר של עוצמה יהודית, שהעביר ביקורת על מדיניות הפרקליטות הצבאית. בסרטון שהופץ ברשת ועורר הרבה תרעומת, נראה מחבל מנסה לבצע פיגוע כשהוא מגיע לדקור חייל, אך פרקליט בפרקליטות הצבאית מונע מהחייל לירות. לפתע נכנס לפריים חבר הרשימה עו"ד איתמר בן גביר, והאו זה שמורה לחייל לירות מאחר ו"מדובר בפעולה של הגנה עצמית". בן גביר הוסיף וטוען: "הם כובלים את  הידיים של החיילים שלנו, אנחנו באים לשנות".

מוקדם יותר היום בן גביר התייחס להחלטה בראיון לסרוגים, ואמר כי "במערכת המשפט חופש הביטוי זה ציפור נפשה של הדמוקרטיה". לטענתו, "ראשי ועדות בחירות בעבר אישרו תשדירי בחירות קשים, משמיצים, פוגעניים להיות משודרים ואילו אנחנו עשינו סרטון לגיטימי, וברור להגן על חיילי צה"ל. דווקא כאן מונעים מאיתנו לשדר את התשדיר הזה? זה לא יעזור, הוא מופץ במאות אלפים סמסים וברשתות החברתיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כל פסילה שווה מנדט
ארנון יששכר | 27-03-2019 19:12
כל פסילה שווה מנדט, ועוד פסילה ועוד מנדט.ואין צבועים כמו השופטים ,תוריד להם פ ויהיו שוטים.
2
בגצ יפגשו אותנו בקלפי - זה הזמן למענה 'טב'
שימי. רעננה | 28-03-2019 1:59
העם יאמר את דברו
3
היום משתיקים את עוצמה יהודית ומחר אותנו
עידן אוהב ציון | 28-03-2019 16:08
המסכות והכפפות של המערכת המשפטית הורדו, והיא פתחה במלחמת חורמה נגד מצביעי הימין האידאולוגי. כדאי שנתעורר כי הרדיפה נגדנו כבר החלה ועושה רושם שלא כולם מבינים את זה. האמון במערכות הללו כלל לא קיים ואני חושש שגם תוצאות הבחירות יזוייפו על ידי אותם מערכות נגועות ורקובות.
4
התגובות פה מעידות על שטיפת מוח נוראית
פרי | 29-03-2019 0:24
מוות לערבים זה הקו הכללי המתלהם המסית והמעיד על אמות מוסר גזעניות. לאן הגענו?!