מנהיג חמאס מגיב להסלמה בדרום: "ישראל הבינה את המסר"

מנהיג חמאס מגיב להסלמה בדרום: "ישראל הבינה את המסר"

יומיים לאחר שלשכתו הופצצה על ידי צה"ל, מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה הגיב לראשונה להסלמה בדרום: "ההתנגדות של חמאס אמרה את דברה, ישראל הבינה את המסר. אני מברך את כל הגורמים שעצרו את השחצנות הציונית"

author-image
לאחר הפצצת לשכתו: מנהיג חמאס מגיב להסלמה בדרום
  (צילום: עבד ראהים חאטיב\פלאש 90)

יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, איסמאעיל הנייה, התייחס היום (רביעי) לראשונה להסלמה בדרום של היומיים האחרונים, זאת לאחר שלשכתו נהרסה במתקפה של צה"ל ברצועת עזה.

"ההתנגדות של חמאס אמרה את דברה, ישראל הבינה את המסר" אמר על האירועים. "אני מברך את כל הגורמים שחתרו לעצור את השחצנות הציונית על רצועת עזה".

"אני בטוח שמטה הנהגת חמאס ייבנה מחדש – מדובר בסמל לעמידה האיתנה ולקריאת התיגר" הוסיף והתייחס לנזק שנגרם. עוד התייחס לאירועי השנה לתחילת "צעדות השיבה" שייערכו ביום שישי הקרוב: "אני קורא לבני עמנו לצאת לרגל יום האדמה ולהשתתף בצעדות המיליון".

כזכור, בעקבות שיגור הרקטה למושב משמרת ביום שני האחרון, כוחות חיל האוויר תקפו מבנה בן שלוש קומות הממוקם בצברא ברצועת עזה. מדובר במטה סודי של ארגון הטרור חמאס שמשמש את הביטחון הכללי, המודיעין הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס. מחלקת המודיעין הצבאי של חמאס אחראית על איסוף ומחקר מודיעין כנגד מדינת ישראל ומדובר בנכס שלטוני מרכזי של ארגון הטרור חמאס שנתקף במקביל לתקיפות שמבצע צה"ל כעת ברצועת עזה.

יום לאחר מכן דובר צה"ל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, שיגר מסר מתריס כלפי מנהיג ארגון הטרור. בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב אדרעי להנייה כי הוא נכנע לגורמים קיצוניים שגורמים לו לעשות מעשים לא אחראיים ולהפקיר את תושבי עזה.

"אל אבו-אלעבד (איסמאעיל) הנייה, היום כשאתה מתכנן לנסוע למה שהיה פעם משרדך, חשוב שתשאל את עצמך את השאלות הבאות: האם היה נכון להפקיר את תושבי עזה ולסכן אותם בכזה זלזול? האם היה שווה לבצע את התוקפנות בירי הטיל לעבר ישראל?" אמר. "תסתכל ימינה על בניין מטה ביטחון הפנים ושמאלה אל האנשים שסבלו כל הערב בגללך, האם יכול להיות ש(יחיא) סינוואר ו(מוחמד) דף דוחפים אותך למקום שאתה ותושבי עזה לא רוצים להיות בו? ומשלמים עליו מחיר יקר. אני יודע את התשובה. גם אתה יודע אותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא נהרסה ולא נעליים
יאיר | 27-03-2019 18:00
תעמולת בחירות של ביבי, כאילו אין לו שום לשכה חילופית עם כסא שולחן לפטופ מזגן.