מנכ"ל מד"א: סוגרים את את תחנות האמבולנסים ביו"ש - סרוגים

מנכ"ל מד"א: סוגרים את את תחנות האמבולנסים ביו"ש

הלחצים מצד מועצת יש"ע וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן לא הועילו, ולאחר דחייה של שבועיים, החליטו היום במד"א לצמצם או לסגור לחלוטין את תחנות התיגבור ביהודה ושמרון

author-image
מנכ"ל מד"א: סוגרים את את תחנות האמבולנסים ביו"ש
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש 90)

ההבטחות לא עזרו והלחצים מצד מועצת יש"ע וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן לא הועילו, ולאחר דחייה של שבועיים, החליטו היום (ראשון) במד"א החל מהשעה 15:00 לצמצם או לסגור לחלוטין את כלל תחנות התיגבור ביהודה ושמרון.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אישר את הדברים כשאמר בגלי צה"ל כי "לצערי הרב עדיין לא נמצא פתרון למשבר. בשעה 15:00 נודיע על סגירתן של התחנות ביהודה ושומרון".

חרף התערבותו של ליצמן בתחילת החודש הנוכחי שבה הבטיח להשיג את התקציב וביקש לדחות את הסגירה ב3 שבועות, לא נמצא פתרון למשבר.

חרף הבטחות, התחנות ייסגרו

במכתב ששיגר ליצמן לבין סביב המאבק על תקצוב תחנות ההזנקה, אמר לו: "אבקש לקיים דיון מסודר על האתגרים בהפעלת השירותים במסגרת השבועיים הקרובים". ליצמן הבטיח כי ייזמן דיון בראשותו יחד עם גורמי המקצוע במשרד האוצר, ממשרדי ומזכירות הממשלה בו נדון בחוסר התקציב של שנת 2018 ותקצוב המלא לשנת 2019.

במועצת יש"ע הבטיחו אז כי "נמשיך ונעקוב אחר הנושא – לא נפקיר את חיי תושבינו". יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר: "אני מודה ללשכת ראש הממשלה ולסגן שר הבריאות על קידום הנושא. אנחנו לא מוכנים שחיי התושבים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן יהיו מוטלים על כף המאזניים בשל דיון כספי זה או אחר. נמשיך לעקוב עד אשר ההחלטה תבוטל לחלוטין"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם יש לכם בעיה - תגיעו למרפאה בצוללות שקניתי
ראש הממשלה | 24-03-2019 14:25
לא לשכוח את הארנק
2
צר לי אבל מה פתאום האדון המנכ"ל מחפס כותרות.
בר דרור דוד | 24-03-2019 15:10
בסד מכובדי כול נושא פעילות מדא ביוש אמור היה להיות במחוז נפרד בגלל הבעיות המיוחדות. ת.ד./פחע/ יולדות./העברות לבתי חולים. בגלל הייחודיות היה בעבר סיכום בוועדת משנה בנדון. כרגיל ההחלטות נשארות בכנסת מאחורי המשמר ששומר עלהם.