גדעון סער: "אין לי בעיה לשבת עם גנץ בקואליציה" - סרוגים

גדעון סער: "אין לי בעיה לשבת עם גנץ בקואליציה"

מועמד רשימת הליכוד גדעון סער הודה כי "אין לי שום בעיה לשבת עם בני גנץ בקואליציה". בדבריו התייחס לראיונות של גנץ לתקשורת, ואמר כי "לא מצאתי תוכן באף ראיון. מסר אחד כן היה ברור, רק לא ביבי"

גדעון סער: "אין לי בעיה לשבת עם גנץ בקואליציה"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

מועמד רשימת הליכוד גדעון סער התייחס הבוקר (חמישי) לראיונות של בני גנץ אמש, והודה כי "אין לי שום בעיה לשבת עם בני גנץ בקואליציה". לדבריו, "לא מצאתי תוכן באף ראיון. אין בדבריו שום חלופה לשלטון הנוכחי. היה מסר אחד: מבחינתו כולם, מבנט ועד זנדברג בסדר – רק לא נתניהו. כולם מבינים את המסרים הריקים".

"אני חושב שזה די מדהים לראות איך התארגנות של אנשים שרוצים להיות אלטרנטיבה לא מציעים דרך חלופית בשום עניין- לא מדינית, לא כלכלית- ורק אומרים 'רק לא ביבי'" הוסיף. "הוא לא צריך את השימוע בשביל לפסול את נתניהו, הוא כבר הגיע למסקנות".

אמש השר לשעבר עורר סערה לאחר שהפסיק ראיון בתכנית הרדיו "פתחי וזמרי בע"מ", זאת לאחר שנשאל איך קרה שאיבדנו את ההרתעה על רקע הפיגוע הקטלני בשומרון. "אני מעולם לא הייתי מאלה שחיפשו הסברים יוצאי דופן מדוע האויבים שלנו רוצים לרצוח אותנו" טען. "האמירה שצריך לפעול היא אמירה נכונה, צריך לדעתי לפעול במישור הביטחוני וגם במובן ההתיישבותי- לחזק מאד, ויש לנו הזדמנות טובה לכך עכשיו. צריך לעשות את זה בכל עת, אבל בעיקר בעת הזאת כמענה ציוני. צריך לחזק מאד את העיר אריאל, וכמובן לפעול בכל אותם פעולות במישור הביטחוני שימנעו ביצוע פיגועים".

מיד לאחר מכן טען כי המגישים "מזלזלים" בדבריו ולא נותרים לו לענות, ואמר כי "לא נראה לי זה מטרת הראיון, אז בוא נסיים אותו עכשיו".

בשבוע שעבר סער תקף בחריפות את מספר 2 במפלגתו של גנץ, כשטען כי יאיר לפיד "משדר לחץ". "השמאל יחזיר את המדינה אחורה, הוא תומך בפינוי של 100 אלף מתיישבים" טען. "הוא מועמד לראשות הממשלה, וצריך להבליט את זה. זה שבאישון לילה בווילה בסביון גנץ הסכים לרוטציה איתו, זה משהו שהעם צריך לזכור. אבל זה לא יקרה, כי הציבור נותן לו מספרים חד ספרתיים כמועמד לראשות הממשלה".

"לא שמעתי רוגע ממנו. הם מאבדים מנדטים כל יום, בשבועיים איבדו שישה מנדטים. הציבור מבין את הבלוף, את ההסתרה. זאת הדרך של השמאל, הקמפיין שלהם נכשל" הוסיף. "עכשיו נחשף בשידור כי הם יתקנו את חוק הלאום כדי לעזור לציבור הערבי. זה עוד זלזול. הוא קושר את שוויון הזכויות לחוק הלאום. מה קשור שוויון הזכויות במדינת ישראל לחוק הלאום? אתה רואה איך העמדה נגד חוק הלאום נחשפת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שוב הוכח
שלמה | 20-03-2019 10:09
הליכוד ילך עם גנץ-לפיד ולא עם מפלגות הגוש.
רבותי-מפלגת גנץ אוספת רק 6 מנדטים הם באופזיצי
עידו 2 | 20-03-2019 14:12
מפלגת 3 גורילות ועוד אחד עם תסרוקת מבריקה ומסריחה מרחוק
2
רק לא
בל | 20-03-2019 11:15
צודק רק לא ביבי בא כבר להקיא ממנו
3
אלא מה....?? כאחד שהבת שלו מזדיינת עם גוי
מלי... | 23-06-2019 12:47
הרי המשותף ביניכם הרבה יותר מאשר עם ביבי.