נתניהו סופד לרב אטינגר: "עם ישראל כולו אבל היום" - סרוגים

נתניהו סופד לרב אטינגר: "עם ישראל כולו אבל היום"

במערכת הפוליטית הספידו את מותו של הרב אחיעד אטינגר ז"ל, שמת מפצעיו בפיגוע המשולב בשומרון. נתניהו: "עם ישראל כולו אבל היום". הנשיא ריבלין: "ליבנו נשבר לשמע הבשורה על מותו. מפעל חייו ימשיך ויחיה בינינו"

author-image
נתניהו סופד לרב אטינגר: "עם ישראל כולו אבל היום"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

נפרדים: במערכת הפוליטית הספידו את הרב אחיעד אטינגר ז"ל, שנפצע בפיגוע המשולב בשומרון ונפטר הבוקר (שני) מפצעיו בבית החולים בילינסון.

"עם ישראל אבל היום על הירצחו של הרב אחיעד אטינגר ז״ל" אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הוסיף ואמר כי "ליבנו נשבר לשמע הבשורה על מותו של הרב אחיעד אטינגר ז״ל לאחר שנפצע אמש אנושות בפיגוע הנורא בו איבדנו גם את הלוחם סמ"ר גל קיידאן. אתמול הספקתי להגיע אל בית החולים ולהצטרף אל משפחתו שקרעה שערי שמיים בתפילות ודמעות לשלומו. חיבקתי אותם בשם העם כולו, נפעם מכוחותיהם. מפעל חייו המופלא של הרב אטינגר ימשיך ויחיה בנינו גם לאחר לכתו והעוצמות שהוא העניק לתלמידיו ולאנשי הקהילות שהוביל ימשיכו ויחזקו אותנו גם בתוך האבל והעצב התהומי".

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט: "אני שולח תנחומים וחיבוק חם למשפחת הרב אחיעד אטינגר הי״ד שנרצח על ידי מחבל מתועב ואכזרי. הרב אטינגר, ראש ישיבת 'עוז ואמונה' בדרום תל אביב, הותיר אחריו אישה ו-12 ילדים שלא יזכו לראותו שוב. הלב נקרע. הרב מת מות גיבורים, לאחר שנאבק במחבל בתעוזה ובעוז. ביממה האחרונה הוא נאבק על חייו בנחישות אך לצערנו הפציעה הקשה הכריעה אותו. מדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח השפל, בכל מקום בו יהיה. יהי זכרו של הרב ברוך״.

שר הפנים אריה דרעי ציין כי הוא "כואב את פטירתו של הרב אחיעד אטינגר, שנפצע אנושות בפיגוע בצומת אריאל אתמול, כשבאומץ ניסה לעצור את המחבל הנתעב, ונפטר הבוקר מפצעיו. רב חשוב שמת על קידוש ה׳ בידי מרצח שפל. אב ל-12 ילדים, כאב גדול. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

ח"כ יאיר לפיד: "הלב נשבר עם האובדן הגדול של הרב אטינגר ז"ל. גיבור ששם את נפשו כדי לנסות ולנטרל את המחבל השפל. הרב היה אדם משכמו ומעלה, בחייו תמיד פעל לטובת הכלל וכך לצערנו גם בלכתו. יהי זכרו ברוך".

יו"ר תנועת "יחד" אלי ישי: "הלב נשבר לשמע הבשורה הקשה על מותו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנפטר הבוקר מפצעיו. אין מילים שיוכלו לנחם שברון לב של אלמנה ו-12 יתומים המאבדים את אביהם בצורה אכזרית כל כך. הרב אחיעד מסר את נפשו ממש בניסיון לחסל את המחבל המתועב. על ממשלת ישראל לראות את חוסנו של העם הנפלא שלנו, את הנחישות הבלתי מתפשרת, ולפעול ברוח זו. מוכרחים להחריף בצורה דרסטית את הענישה כלפי מחבלים ובני משפחותיהם. לחוקק עונש מוות למחבלים, לגרש את המשפחות, להרוס בתים ולשלול תקציבים. אחרת אנחנו רק נמשיך לשלם מחיר קשה מנשוא. 'הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ כִּי דַם עֲבָדָיו יִקּוֹם'".

יו"ר תל"ם, משה (בוגי) יעלון, "כחול לבן": "אני משתתף בצערה הכבד של משפחת אטינגר עם פטירתו של הרב אחיעד הי״ד לאחר פציעתו הקשה בפיגוע הטרור הרצחני אתמול סמוך לאריאל. הסיפורים על הרב אחיעד ועשייתו ממשיכים להגיע כל העת, ומהם אני למד כי מדובר באישיות מיוחדת במינה, אדם שנתן את כל כולו למען הכלל.

פעילותו המבורכת למען העצמת לימוד התורה בדרום תל אביב ראויה להערכה גדולה.החלטת משפחת הרב לתרום את איבריו אצילית ומלמדת על דרכו וערכיו עלייהם חונך, חינך ואותם הנחיל. תנחומי למשפחתו, מכריו ותלמידיו הרבים.

יהי זכרו ברוך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
רק גירוש ירתיע.
דיי לקיבעון | 18-03-2019 11:11
.
2
דם יהודים אחרי השואה
אהרן דרעי | 18-03-2019 11:12
מנהיגי הימין שרים וחכים. מנהיגי ציבור רבנים אל תגידו ידינו לא שפכו את הדם הזה צאו לזעוק צאו למחות עשו מעשה . העם רואה שאתם מחרישים. ומשתאה מחריש.מה יעשה העם כשרואה את הארזים.אובדי עצות. צריך לצאת להפגנה המונית נגד בגץ שהם אחראים על שפך הדם הזה .
3
הרב אחיעד ז"ל
פנינה יצחק | 18-03-2019 11:13
מות גבורים הוא מת יהי זכרו ברוך מוות למחבלים הגיע הזמן
4
גינוי הפיגוע
פינחס | 18-03-2019 11:14
היד ,עם ישראל כואב ודואב עם משפחות אטינגר וקיידאן ,משפחת הרב תרמו את איבריו ,מקווה מאד שיושתלו בחולים מים ישראל או באלו שקשרו נפשם עם העם היהודי ולא באיזה פלשתיני מכאן או משם מהמבין יבין
5
כנסו כנסו
כנסו | 18-03-2019 12:15
אני לא מוכן שהילדים שלי יהיו שם וישמרו על המתנחלים, בגלל שהמתנחלים כל הזמן מחפשים להילחם! הבן של ביבי לא היה לוחם! הערבים בנו את כל המדינה! רק הערבים עובדים , יהודים לא רוצים לעבוד , מפונקים! ב 1948 , אמרו לערבים , או שאתם הולכים מפה , או שנהרוג אותכם , אמרו הערבים למה שנלך, אנו נשארים, התחילו לירות בהם ולהרוג בהם, ראו ערך - דיר יאסין, וגרשו את הערבים מביתם , ושלחו אותם לגור תחת כיפת השמיים. ובתמורה הם ציפו לקבל מהערבים חיבוק ונשיקה. הערבים לא הם רצחו באירופה 6 מיליון , גרמניה היא זו שעשתה זאת! באו לפה , והוציאו את נקמתם בערבים , הערבים לא עשו להם רעה כל שהיא! אלהים ינקום את דמם של נטבחי ונרצחי דיר יאסין וכל השאר.
6
ביבי המושחת
משה | 18-03-2019 12:46
בגלל שאתה רופס לא מגן על המדינה חהוא נהרג דואג לעצמך ולבתך ולילדון הלא מפותח יאיר מה שקורה במדינה אותך לא מעניין רק כסף כסף ועוד כסף..מע ניין כמה כסף יש לך בחול אולי צריך גם את זה לבדוק..מושחת מבטן ולידה.
7
ממשלה של רשעים
רש | 18-03-2019 13:47
יהודי אחד עשה מה שמנעתם מכל חייל צהל לעשות,עם הפקודות והמדיניות תגובה ופעולה שלכם, טמטמתם את הצבא הדם על הידיים שלכם! דחפו את הצער שלכם ל...
8
"כבוד" נשיא המדינה
שמואל | 18-03-2019 15:02
כן כבוד הנשיא עמי פנה לטרור תתבייש לך דו פרצופי שכמוך