אחרי סערת הקברים: אבישי עברי פוטר מקמפיין הליכוד - סרוגים

אחרי סערת הקברים: אבישי עברי פוטר מקמפיין הליכוד

איש התקשורת אבישי עברי פוטר מתפקידו במסגרת צוות הקמפיין של הליכוד- זאת לאחר שעמד במרכז הסערה סביב "סרטון הקברים" בו הוצג על רקע קברי צה"ל במסגרת שידורי הליכוד טי.וי

אחרי סערת הקברים: אבישי עברי פוטר מקמפיין הליכוד
  (צילום מסך)

איש התקשורת אבישי עברי, שעמד במרכז סערת "סרטון הקברים" של הליכוד, פוטר מתפקידו במסגרת צוות קמפיין המפלגה- כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13.

כזכור, עברי נקלע לסערה בעקבות השתתפותו בקמפיין "הליכוד טי. וי.", בו הוא נראה תוקף את מפלגות השמאל על רקע קברי חללי צה"ל ואומר כי "גנץ זה שמאל- ושמאל זה מסוכן". הסרטון הוביל לתגובות חריפות על השימוש בתמונה מבית העלמין הצבאי, ובמפלגה הוחלט להשעות את אנשי התקשורת האחראים לפרסום עד להודעה חדשה.

בעקבות הסרטון, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו דווח על המקרה והנחה מייד למחוק את השידור של הליכוד טי.וי, לתחקר את האירוע שאותו הגדיר כתקלה מצערת ולנקוט צעדים כדי שהדבר לא יחזור על עצמו. "‫מייד כשדווחתי הערב על טעות העריכה המצערת שנעשתה במטה הליכוד, הנחיתי להסיר את התמונה, לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים נגד האחראים לתקלה" אמר. "כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו ז״ל בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות"‬.

בהמשך גם עברי עצמו התנצל על חלקו בסרטון ופנה בפייסבוק למשפחות השכולות. "עד כה נבצר ממני לכתוב כאן דבר אחד שחשוב לי יותר מלהיות צודק בויכוח הפוליטי: אני מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה מהסרטון שעלה בליכוד TV. הכאב של השכול הוא מה שהניע אותי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה ולהשפיע פוליטית" אמר. "כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי, בלי קשר לדעותיו, והלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עברי
השופט | 12-03-2019 22:35
המיץ של הזבל בראשות הליכוד
2
חבל שפיטרו אותו. איש נחמד וישר ולוחם טוב
עידו 2 | 13-03-2019 0:59
הרי הוא התנצל!!!!!!!!!!!!!!
3
ביבי כרגיל משתמש וזורק. ברור שהוא ידע מראש
אלי | 13-03-2019 3:16
כמובן שביבי ידע מראש על הסרטון
4
ט
ט | 13-03-2019 5:56
צריך לפטר גם את ביבי