למרות העימותים: הר הבית יפתח מחדש מחר בבוקר - סרוגים

למרות העימותים: הר הבית יפתח מחדש מחר בבוקר

בתום הערכת מצב, המשטרה החליטה כי הר הבית יפתח מחר בבוקר למתפללים ומבקרים- זאת לאחר שנסגר היום בעקבות העימותים האלימים באזור. שני חשודים במעורבות נעצרו ויובאו מחר בפני בית המשפט

author-image
למרות העימותים: הר הבית יפתח מחדש מחר בבוקר
  הערכת המצב בהר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, הנחה הערב (שלישי) כי הר הבית יפתח מחר בבוקר למתפללים ומבקרים. זאת בתום הערכת מצב מיוחדת שקיים לפני זמן קצר, בעקבות העימותים האלימים שנרשמו במקום היום.

מדוברות המשטרה נמסר כי במסגרת החקירה המתנהלת בעקבות יידוי בקבוק התבערה בשעות הצהריים לעבר כוחות השיטור, נקשרו עד כה 2 חשודים קטינים למעורבות ישירה באירוע. השניים יובאו מחר בפני בית משפט לדיון בהארכת מעצרם.

כזכור, ההסלמה בהר הבית החלה היום לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר כוחות משטרה שהוצבו באזור. שוטרת אחת נפגעה משאיפת עשן, ונזק נגרם למקום. בעקבות המהומות המשטרה ערכה במקום הערכת מצב, בסופו הוחלט על פינוי וסגירת שטח הר הבית למוסלמים למטרת המשך ביצוע פעולות וסריקות אחר אמצעים נוספים.

ממטה ארגוני המקדש נמסר: "אנו קוראים לממשלת ישראל להבין את חומרת המצב, להוציא את הוואקף הירדני שהפך לארגון טרור אל מחוץ לחוק באופן מיידי, ולהפוך את מתחם שער הרחמים לבית כנסת. בעקבות הפיגוע שהתרחש היום ממשלת ישראל צריכה להעביר את כל הסמכויות במקום מהוואקף, ולהעביר אותם אל משטרת ישראל והרבנות הראשית לישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מטה אירגוני המקדש משוגעים!
Aryeh | 12-03-2019 20:28
מטה אירגוני המקדש לא ראויים לחיות על אדמת ארץ ישראל הקדושה בה לעם היהודי יש שייכות מנצח נצחים ולדור דור.... המשוגעים חולי הנפש של מטה אירגוני המקדש מנסים על ידי רוח הזוייה משיחית לפגוע בהמשכיותו של עם ישראל בארץ ישראל!!!