אישה נפצעה בפיגוע אבנים בשומרון - סרוגים

אישה נפצעה בפיגוע אבנים בשומרון

אישה נפצעה באורח קל בפיגוע אבנים לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר אוטובוס בו נסעה בין עזון למעלה שומרון. כוחות הצלה העניקו לה טיפול רפואי בשטח

אישה נפצעה בפיגוע אבנים בשומרון
  חלק בלתי נפרד מחיי התושבים. יידוי אבנים (צילום: Issam Rimawi/Flash90)

טרור האבנים.

אישה אחת נפצעה הערב (ראשון) באורח קל בפיגוע אבנים לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר אוטובוס בו נסעה בין עזון למעלה שומרון. כוחות הצלה העניקו לה טיפול רפואי בשטח.

פיגועי אבנים מתרחשים מדי יום ברחבי יהודה, שומרון ובנימין והפכו לחלק בלתי נפרד ממציאות החיים בדרכים בין היישובים היהודים.

בחודש שעבר נפצע בראשו גבר בשנות הארבעים לחייו בפיגוע אבנים שבוצע על ידי מחבלים ערבים סמוך ליישוב כוכב השחר בבנימין. צוותי בטחון, חירום והצלה בשיתוף לוחמי צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותי לבית החולים.

לפני כחודשיים נהרגה תושבי היישוב 'עטרת', הדס תפוחי בתאונת דרכים. לאחר האירוע נמצאו על הכביש בו אירעה התאונה סימנים של אבנים שהושלכו לעבר הכביש, נתון שהעלה את החשד כי לעבר תפוחי יודו אבנים שגרמו לה לסטות מנתיב נסיעתה ולהתנגש חזיתית במשאית.

לדברי גורמים ביישוב עטרת, גשש של צה"ל שהוקפץ למקום בכדי לבחון את נסיבות התאונה, גילה סימנים של אבנים שנזרקו לעבר המכוניות העוברות בכביש. ביישוב מבהירים כי מדובר במקום בו נזרקות מדי שבוע אבנים לעבר רכבים ישראליים.

בשעות האחרונות, לאחר בירור ראשוני של האירוע, עולה החשד, הן במשטרה והן בצבא, שהדס תפוחי ז"ל ניסתה לברוח מהאבנים שנזרקו לעברה, סטתה ממסלולה והתנגשה במשאית שבאה מולה.

"מזכירות היישוב עטרת דורשת מכוחות הבטחון למצות את החקירה ולמנוע את המקרה הבא", נמסר מהיישוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
30 שנה לפחות
אם בישראל | 10-03-2019 19:59
זורקים עלינו אבנים, יום יום חופשי חופשי, אבל השבכ שלנו בוחר להעליל, לחקור בעינויים ולהעמיד לדין, נער יהודי בן 16, בטענה שזרק אבן על מכונית של עיישא וגרם למותה, דבר שלא היה ולא נברא, דבר שאין לו הוכחות. בושה למדינה שמזניחה את אזרחיה שנפגעים יום יום מאבנים, ומעלילה עלילות דם עלינו היהודים, כביכול אנחנו אלה שפוגעים באחרים. אין מילים. רק משיח!! ורק ה', הוא שיהפוך להם את הכל על הפנים!! שלא לומר על הפרצוף!!