"לא נשב עם גנץ? לא ננהל איתו משא ומתן בכלל" - סרוגים

"לא נשב עם גנץ? לא ננהל איתו משא ומתן בכלל"

שר הפנים ויו"ר שס אריה דרעי ערך כנס פעילים באשדוד, תקף את בני גנץ, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, והצהיר כי ימליץ רק על נתניהו לראשות הממשלה: "לא ננהל עם גנץ מו"מ בכלל"

author-image
"לא נשב עם גנץ? לא ננהל איתו משא ומתן בכלל"
  (צילום: יהודה חיים/ פלאש90)

שר הפנים ויו"ר שס אריה דרעי ערך הערב (שלישי) כנס פעילים באשדוד, תקף את בני גנץ, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, והצהיר כי ימליץ רק על נתניהו לראשות הממשלה.

"אני מבהיר פה חד משמעית – לא נשב עם גנץ-לפיד ולא ננהל איתם משא ומתן", אמר דרעי. "אני חוזר ומחדד, נתמוך רק בבנימין נתניהו. הוא האיש המתאים ביותר. נאחל לו שייצא מהכל בלי כלום. בנימין נתניהו הוא האיש הנכון במקום הנכון".

"ראיתי את הפרסומים היום שיש מו״מ של חרדים עם גנץ. לא התכוונו אלינו לש״ס, אבל אני מבהיר פה בצורה ברורה: זה לא יקרה. לא נישב איתם ולא ננהל איתם מו״מ", חזר דרעי על דבריו.

על מצע כחול לבן אמר דרעי: "אתמול בערב ראיתי מודפס בשחור לבן את מצע מפלגת כחול לבן. הם השתמשו במילים יפות ומכובסות לחבק את החרדים אך בפועל זה ׳העתק הדבק׳ ממצע לפיד. תחבורה ציבורית בשבת, נישואין אזרחיים ועוד גזרות ליהדות".

דרעי המשיך ואמר: "כאן בעיר אשדוד נעשה חילול ה׳ גדול. אביגדור ליברמן החליט לקיים בשבת קודש מסיבת עיתונאים במסעדה לא כשרה, הכל רק בגלל חוק המרכולים. מה אנחנו רוצים בסה״כ? לשמור על יום השבת. אבל לא יעזור לליברמן – ש״ס תהיה במשרד הפנים גם לאחר הבחירות".

דרעי הצהיר כי "ש"ס לא תתספק במשרד הפנים. נדרוש גם את משרד הקליטה. הוא לא יהיה עוד משרד של עולי ברית המועצות בלבד. היום אתה לא יכול להסתובב במשרד בלי לדבר רוסית. אנחנו נדאג לעולים החדשים מצרפת ולעולים מאתיופיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
א
ט | 06-03-2019 5:31
ישבת אם מרץ שאוכלים נבלןת
2
אתה בכלל הולך לשבת בכלא...
מוזר | 07-03-2019 17:35
עדיף לך לנהל משא ומתן על עסקת טיעון. את גנץ עזוב עכשיו. תציל את עורך. או לפחות תשמור מקום בתא לדוד ביטן הגנב, וגם לביבי שקצת מתעכב, אבל גם הוא יגיע.