נציגי איסלנד לאירוויזיון: "השירים שנבצע בתל אביב יפגעו ברבים"

נציגי איסלנד לאירוויזיון: "השירים שנבצע בתל אביב יפגעו ברבים"

לאחר שאיימו לעשות פרובוקציה נגד ישראל בשידור חי והזמינו את נתניהו לקרב אגרוף, חברי להקת Hatari שנבחרו לייצג את איסלנד התראיינו לחדשות 13 וחשפו: "ברור שכל השירים שיבוצעו על הבמה בתל אביב יפגעו ברגשותיהם של רבים"- צפו

author-image

חברי להקת Hatari: באים לישראל כדי לעשות פרובוקציה (צילום: מתוך חדשות 13)

הלהקה הפרובוקטיבית Hatari, שנבחרה לייצג את איסלנד באירוויזיון הקרוב עם השיר ״השנאה תגבר״ ("HATRIÐ MUN SIGRA" באיסלנדית) מבהירים כי על אף שחוקי התחרות האירופית אוסרים בפרוש שימוש בבמה באופן פוליטי, הם עדין מתכוונים ליצור מחאה בשידור חי, במהלך הופעתם על במת האירווזיון שייערך בתל אביב במאי הקרוב.

"אם אירוויזיון 2019 אינו אירוע פוליטי, אז מפלגת הליכוד היא להקת פופ ונתניהו הזמר". אמרו חברי הלהקה בטענה בראיון לחדשות 13, ששודר אמש. לטענתם "העובדה שאזרחי איסלנד הצביעו לנו היא שהם מסכימים עם האג'נדה שלנו, לפיה יש לשמור על השיח החשוב הזה".

צפו בראיון המלא:

שירים פוגעניים, אבל בלי דגלי פלסטין

במהלך הראיון, הזמינו שוב חברי הלהקה את נתניהו לקרב אגרוף מסורתי במטרה ליישב את המחלוקת: "אנחנו רוצים לומר שוב לנתניהו ולסגל שלו, אנחנו עדיין ממתינים לתשובתכם בנוגע לאתגר ההיאבקות האיסלנדי", אמר סולן הלהקה מתיאס הרלדסון.

חברי הלהקה, הסבירו כי היאבקות איסלנדית מסורתית כוללת הרבה רצועות עור, כדי להבטיח אחיזה טובה ביריב והתעקשו כי לא מדובר במעשה אלימות, אלא בדרך ליישב מחלוקות.

בנוגע לפרובוקציה שהם מתכננים על הבמה, חשפו הלהקה כי נכון לעכשיו לא צפויים להתנוסס דגלי פלסטין על הבמה, אך "ברור שכל השירים שיבוצעו על הבמה בתל אביב יפגעו ברגשותיהם של רבים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חבורת דפוקים. אני לא מבינה איך לא פוסלים אותם
ד | 05-03-2019 18:30
כשהם מצהירים בגלוי שהם הולכים לבצע פרובוקציה על הבמה. זה לא המטרה של האירוויזיון.
2
זה יותר BDSM מ-BDS
תדייקו | 07-03-2019 2:06
1. השם של השיר הוא ״השנאה תנצח״ ולא ״השנאה תגבר״. 2. היאבקות מכנסיים איסלנדית או ״גלימה״ זה לא קרב אגרופים. 3. אם שני אמני מיצב מצליחים לערער את קיומה של מדינת ישראל מה תעשו מול אויבים אמיתיים? הילדים האלה מצחיקים, ליחס להם חשיבות גדולה מדי שתגדיל את החשיפה התקשורתית שלהם תהיה טעות. במקום לסיים בחצי הגמר הראשון אתם עוד תגרמו לזה שהם ינצחו.