הבכירים מגיבים לפיגוע: "לא נרכין ראשנו מול הטרור" - סרוגים

הבכירים מגיבים לפיגוע: "לא נרכין ראשנו מול הטרור"

במערכת הפוליטית גינו בחריפות את פיגוע הדריסה שהתרחש במהלך הלילה בבנימין, שבו נפצעו קצין ולוחם מג"ב. הנשיא ריבלין: "לא נרכין ראשנו מול הטרור". יו"ר הכנסת: "מתפלל לרפואתם של הפצועים"

הבכירים מגיבים לפיגוע: "לא נרכין ראשנו מול הטרור"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

התגובות לפיגוע: בכירים במערכת הפוליטית גינו הבוקר (שני) את פיגוע הדריסה שהתרחש במהלך הלילה בכפר נעמה, במסגרתו קצין צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם מג"ב באורח קל.

"תפילותינו נתונות להחלמת פצועי פיגוע הדריסה הבוקר, אשר היו בצאתם מפעילות מבצעית להבטחת שלומנו. תחזקנה ידיכם, חיילינו ומפקדינו, בפעילותכם ליל ויום" אמר נשיא המדינה ראובן ריבלין.. "לא נגור מפני הטרור ולא נרכין ראשנו מולו. כך נמשיך ללא הרף עד אשר יובס".

רבים שלחו ברכות לפצועים, ביניהם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאמר כי הוא "מתפלל לרפואתם של הפצועים. מצדיע לכוח שפעל בעוז ובנחישות כדי להכריע את חוליית הטרור הארורה". גם יו"ר העבודה אבי גבאי גינה את האירוע: "אנו מאחלים החלמה מהירה לקצין צה"ל וללוחם מג"ב שנפצעו הלילה, ומחזקים את כוחות הביטחון במאבק נגד הטרור".

בנט לנתניהו: "תפסיק כבר לפחד מהמחבלים"

מנגד, ח"כים אחרים קראו לפעול בהקדם האפשרי נגד הטרור. "עוד מחבל מצטרף הבוקר למעגל התמיכות של הרשות. המציאות של פיגועים אינה גזרת גורל. מדיניות ההכלה של ישראל צריכה להשתנות" אמר יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ. "במלחמה הזו אין זמן לפשרות, אין מקום למידתיות. מול הפרסים לטרור צריך להכביד את הענישה, מי שפוגע בנו צריך לדעת שהוא ומשפחתו ישלמו מחיר כואב״. שותפו למפלגה ח"כ מוטי יוגב הוסיף וציין כי "בכל פעם שמישהו יוזם תכנית שלום, הערבים מגבירים הילוך ברצחנות היהודים".

גם שר החינוך נפתלי בנט קרא לנתניהו לפעול נגד איומי המחבלים, והתחייב לתמוך בראש הממשלה במידה ויעשה זאת. "תפסיק כבר לפחד מהמחבלים, מר נתניהו. המחבלים מאיימים שיתעצבנו אם יחסמו להם את הטלפונים הסלולריים הבלתי חוקיים בכלא, אז מתקפלים?" תקף בטוויטר "גם במגנומטרים שידרת את אותו פחד אל מול איומים, וכעת המחבלים השתלטו על הר הבית. למה אתה מחכה, אדוני שר הביטחון ורה״מ? חסום להם כבר היום. אתן לך גיבוי מלא!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט עושה הון פוליטי על חשבון הפיגועים
מישהו | 04-03-2019 9:06
מגעיל
חייבים!! :גירוש/ופיזור משפ' רוצח לאומני=הרתעה
הקיים=קיבעון. | 04-03-2019 13:55
מחד לא רק כלכלי/הריסה. ומאידך לא עונש מוות. החסם המשפטי של רק האשם ייענש , נכון. לא במקרה של עצירת כדור שלג/אש של סידרת פיגועים שיטתיות רצחניים לאומניים הבאים מסביבה עידוד. חייבים הוראת שעה. להתעורר. מוטב מאוחר מבכלל לא.
''בני עמי הערבים בחרו בטרור"
בניטשקה חונטשקה | 04-03-2019 10:27
רובי !! לא תמיד אתה מחוייב להגיב. שב בשקט בגינה, עשן נרגילה. קרא את הסקרים על גנץ. והכן את הנאום וההתנצלות שלך, מדוע אתה תטיל את הרכבת הממשלה על גנץ ושותפיו. למרות שיתכן שגנץ יישב בכלא על הטרדות בכפר הירוק
2
ילדים ובני נוער
נועם | 16-07-2019 15:30
אני שונא ילדים ובני נוער