סמוטריץ' תוקף את בנט: "סובל מבעיית אמינות" - סרוגים

סמוטריץ' תוקף את בנט: "סובל מבעיית אמינות"

לאחר שבנט אמר כי "אנשי כהנא לא ראויים בעיניי לשבת בכנסת" תוקף אותו ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יש מי שנוהגים באחריות. יש מי שסובלים קשות מבעיית אמינות"

סמוטריץ' תוקף את בנט: "סובל מבעיית אמינות"
  (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

בתגובה לדברי יו"ר הימין החדש נפתלי בנט הבוקר (שלישי) בכאן רשת ב', ש-"אנשי כהנא אינם ראויים לשבת בכנסת ישראל", ובעקבות דבריו בעבר שיש צורך שהבית היהודי יתאחדו עם עוצמה יהודית", צייץ בטוויטר ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יש מי שנוהגים באחריות. יש מי שסובלים קשות מבעיית אמינות"

גם יו"ר עוצמה יהודית מיכאל בן ארי, הזכיר בראיון לכאן ב' כי בנט קרא לסמוטריץ' להתאחד עם מפלגתו. "פתאום עוצמה יהודית לא לגיטימיים" תהה בן ארי.

בראיון הבוקר 'לקלמן-ליברמן' אמר בנט: "תהום פעורה בין עמדותיי לבין עמדותיהם של אנשי עוצמה יהודית. אני לא מקבל את עמדותיהם בכלל, אבל יש הרבה צביעות שהשמאל יכול להסתמך על גוש חוסם של מפלגות ערביות והימין לא".

בנט נשאל אם אנשי עוצמה, המזוהים על תורת הרב כהנא, ראויים לשבת בכנסת ישראל, ואמר: "אנשי כהנא לא ראויים בעיניי לשבת בכנסת, אבל גם מי שחותר נגד מדינת ישראל לא ראוי לשבת בכנסת. יש פה רצון לקשור את ידי הימין להקים ממשלה. עפר שלח אמר שהם יקימו גוש חוסם עם ערבים. מי שחותר תחת מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לא ראוי להיות בכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מי שרימה את הצבא "שתורתו אומנותו" ללמוד תואר
אריאל | 26-02-2019 13:26
אדון סמוטריץ אולי אתה סובל מבעיות אמינות בזה שרימת את הצבא ודחית גיוס בתואנה שתורתך אומנותך וניצלת את הדחיה ללמוד תואר אקדמאי יתכן שבעיית האמינות שלך היא בעייה משנית לבעיה היוהרה הניכרת שלך התכבד וטפל בעצמך לפני שאתה מעביר ביקורת על טובים בהרבה הרבה ממך
בבקשה שסמוטריץ יחשוף באלו שנים למד תואר
שתיים | 26-02-2019 14:21
ובאלו שנים הוא דחה גיוס שתורתו אומנותו, שיחשוף לציבור את התאריכים המדוייקים ואז כולם יראו מי אמין ומי שקרן אל תלך שולל אחרי לשונו החלקלקה של בצלאל תבדוק את העובדות ותראה מי הוא בדיוק
אתה מעליל לשון הרע, תתבייש. בצלאל למד בישיבה
אחד | 26-02-2019 13:56
באותו זמן, ואז התגייס
2
תתבגרו ומהר
שמחתי לעזור | 26-02-2019 13:59
אז ככה זה יהיה: סמוטריץ' ישקר, יטנף יחד עם חברו מטי יוגב וכל שאר החבר'ה יומם וליל בכל אמצעי התקשורת של המגזר, אבל אם בנט יעז, רק יעז, לשלוח הודעה למישהו עם כיפה על הראש, הוא 'יירה בתוך הנגמש' וואי וואי מה נעשה לו... אתה הבנת את זה ברוך? תכף משטרת החרדל תמנה פקחים שיאסרו על בנט להגיד שלום לאנשים דתיים, תכף ימציאו תוכנה שתאתר מצביעים דתיים שחושבים להצביע בנט ותעשה להם טיפולי המרה. ובכלל - למה שלא יאסרו על כניסתו ליישובים דתיים - הרי אסור לו לפנות למצביעים דתיים לפי חוקי החרדל. רגע, בעצם אפשר פשוט לפמנות פקחים שיחליפו את כל פתקי ההצבעה עבור בנט מקלפיות דתיתות לפתקים עבור סמוטריץ', כי הרי אסור לדתיים להצביע לבנט. תציעו את עצמכם, שכנעו שאתם טובים יותר ויבחרו בכם - תמשיכו להתבכיין - לא יבחרו בכם. קל.
סמוטריץ עשה חצי שרות.עשה חצי איחוד
זכר למחצית השקל | 26-02-2019 15:53
גם עם פרץ חסר הניסיון, השיג שיבוץ חצי/חצי.