גל הירש: "רוסו ראוי להערכה אין לפסול אותו" - סרוגים

גל הירש: "רוסו ראוי להערכה אין לפסול אותו"

לאחר שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר הודיע כי יש לבחון את מועמדותו של טל רוסו כשכיהן אלוף במילואים בתנאי קבע, אומר גל הירש: "הנכונות לשרת במילואים ראויה להערכה"

author-image
גל הירש: "רוסו ראוי להערכה אין לפסול אותו"
  (קרדיט: דוברות מטה מפלגת מגן)

גל הירש יו"ר מפלגת מגן, על בדיקת ועדת הבחירות לגבי אלוף טל רוסו: "הנכונות לשרת במילואים, גם לתקופות ארוכות מאוד כשטובת המדינה דורשת זאת – ראויה להערכה! כשעסקתי בהקמתה של מפקדת העומק ביצעתי מאות ימי מילואים במשך יותר משלוש שנים. אין להרשות שההתייצבות לשירות תמנע מאדם לשרת את המדינה בדרכים נוספות. לכן אין מקום לפסול את נכונותו של טל רוסו לשרת כאיש ציבור רק משום שהיה נכון לשרת תקופה ארוכה במילואים בתפקיד חשוב".

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הודיע אמש (שני) כי ישנה בעייתיות במועמדותו של האלוף במיל' טל רוסו במפלגת העבודה, וזאת מכיוון שלא חלפו 3 שנים מיום פרישתו מהצבא עד לכניסתו לפוליטיקה, כפי שמחייב החוק.

במכתב ששיגר מלצר למפלגת העבודה, נכתב: "בבדיקת רשימות המועמדים לכנסת עלה כי מוכמד מספר 2 ברשימת המועמדים שהגישה מפלגת העבודה הישראלית, מר טל רוסו, כיהן עד לתאריך 10 במאי 2017 , בתפקיד מפקד פיקוד העומק, בדרגת אלוף, במילואים בתנאי קבע".

עוד כתב מלצר כי על מפלגת העבודה להגיש אץ עמדתה תוך שבוע בנוגע לכשירות מועמדותו של רוסו "שכן, לכאורה, מתום שירותו הנ"ל לא חלפו 3 שנים כנדרש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
א’ זה אזרח.
טראמפ | 26-02-2019 12:21
א’ זה אזרחים.
אם הירש מעיד על רוסו. אזי מובנים החשדות נגדו
עידו 2 | 18-03-2019 12:23
רוסו אבי אבות השמאל שהצטרף לבולשביקים במפא''י
2
טל רוסו
אב | 28-02-2019 8:39
גל הירש וטל רוסו , אחא גנרלים שיש להעריך, ולא אותה חבורה בכחול לבן