מסיכות בד - כל מה שרציתם לדעת - סרוגים
חדש על המדף, צרכנות , תוכן שיווקי

מסיכות בד – כל מה שרציתם לדעת

מסיכות עשויות סוגים שונים של נייר ובד מאפשרות להזין את עור הפנים בחומרים חיוניים. איך זה עובד, מה היתרונות וכיצד כדאי לשלב את המסכות בשגרת הטיפוח? הנה כל מה שכדאי לך לדעת על הטרנד האחרון בתחום הקוסמטיקה

author-image
מסיכות בד - כל מה שרציתם לדעת
  מסיכות בד - כל מה שרציתם לדעת (מתוך האתר: pexels)

בחירה נכונה של מסכה לפנים יכולה להיות משימה מורכבת. קודם כל, יש לקחת בחשבון את סוג העור ואת ההבדלים בין עור שומני, מעורב ויבש. שנית, רצוי להתאים את סוג המסכה למצב הנוכחי של העור ולשגרת הטיפוח. באופן עקרוני, יש הבדל בין מסכות שמתאימות לנשים שרגילות להתאפר על בסיס יום יומי לבין אלו שמיועדות עבור צעירות או מבוגרות שמוותרות על האיפור לטובת שיטות טיפוח אחרות.

לאחרונה הצטרפו לרשימת האפשרויות מסיכות בד שמשווקות על ידי מגוון רחב של חברות טיפוח מהארץ ומהעולם. השימוש במסכות פשוט וכל מה שצריך לעשות הוא להניח את הרטייה על הפנים ולחכות מספר דקות לפי ההוראות. לאחר מכן מסירים את הנייר או הבד בחתיכה אחת ואמורים לראות תוצאות.

איך עובדות מסכות בד?

מסיכות בד מבוססות על עיקרון של יצירת ואקום על העור. שיטת הפעולה שלהן מאפשרת חדירה מאסיבית של לחות ולכן הן נחשבות לפתרון מעולה עבור נשים שלא אוהבות את התחושה הכבדה של המסכה הרגילה. מצד שני, מסיכות בד לא מתאימות לאזור הצוואר והאפקטיביות שלהן מוגבלת בהשוואה לפתרונות הטיפוח הרגילים.

בשביל לדעת האם כדאי להשתמש במסכת בד צריך לבדוק לעומק את המאפיינים שלה. רוב המסכות ספוגות במרכיבים שבריאים לעור הפנים והן עשויות נייר, כותנה או ג'ל. ההבדל בין המסכות טמון במשך השימוש המומלץ על ידי היצרן ובצורך בשטיפת פנים. בכל מקרה, השימוש בכל מסכה הוא חד פעמי ולכן הן נמכרות בחבילות של 5 או 10 יחידות.

כך מגבירים את האפקטיביות של מסיכות בד

מי שמחליטה להשתמש במסכות בד צריכה להקפיד על מספר כללי מפתח. ראשית, כדאי לנקות את העור לפני שמניחים את המסכה ולעזור לחומרים הפעילים לחדור לתוך השכבות התחתונות של העור. את המסכה גם מניחים מהמצח כלפי מטה לפני שמשאירים אותה למשך 10-20 דקות, אבל אחרי שמורידים אותה לא צריך לשטוף את הפנים שוב.

שנית, ניתן להשתמש במסכה ללא הגבלה אך ההמלצה היא ל-3 פעמים בשבוע. במקביל, רצוי לשלב את השימוש במסכה יחד עם שגרת טיפוח שכוללת ניקיון של עור הפנים עם סבון, מריחת קרם לחות ושימוש בקרם הגנה. במידה ומקפידים על שגרת הטיפוח, המסכות יצליחו להעשיר את עור הפנים והבד יעזור לחומרים החיוניים להיספג בצורה טובה יותר.

לסיכום, מסיכות בד הן לא רק טרנד חולף כי יש להן יתרונות ברורים. מנגד, הן לא מחליפות שגרת טיפוח וחשוב להתאים אותן לסוג ומצב העור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו