ארה"ב לצד ישראל: טקס נערך לזכר אורי הי"ד - סרוגים

ארה"ב לצד ישראל: טקס נערך לזכר אורי הי"ד

קבוצת ״סטודנטים תומכי ישראל״ פעלה להנציח את אורי אנסבכר הי"ד בארה"ב, כשפעילי הארגון תלו שלטים עם תמונתה ברחבי ניו יורק. כמו כן נערך טקס לזכרה: "חשוב להזכיר את הישראלים שזכות החיים נגזלת מהם"

author-image
ארה"ב לצד ישראל: טקס נערך לזכר אורי הי"ד
  הטקס לזכר אורי הי"ד בניו יורק

פעילי קבוצת ״סטודנטים תומכי ישראל״ באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק תלו הלילה (שלישי) שלטים ברחבי הקמפוס עם תמונתה של אורי אנסבכר הי"ד, שנרצחה בשבוע שעבר על ידי המחבל ערפאת ארפאעיה. השלטים גם נתלו בלוחות מודעות בבנייני מגורים הסמוכים לאוניברסיטה.

אמש הארגון גם ערך טקס זכרון קצר ברחבה המרכזית של האוניברסיטה לזכרה של אורי. במהלך הטקס נשיאת הארגון אופיר דיין סיפרה על אורי ועל הרצח, ולאחר מכן הודלקו נרות לזכר. לאחר סיום הטקס, חילקו הפעילים דפים עם תמונתה של הנרצחת לעוברים והשבים בשדרה המרכזית של הקמפוס וביקשו מהם לחשוב עליה ולזכור מי הייתה.

"בקמפוס בו זכויות אדם הוא מרכיב מרכזי בשיח היום יומי, חשוב להזכיר לסטודנטים ולסגל את אותם ישראלים שהזכות הבסיסית ביותר, החיים, נגזלת מהם" אמרה דיין. "ביקשנו מהסטודנטים שלמרות העומס בו הם נתונים, יקחו דקה מזמנם לחשוב על אורי ז״ל, לזכור אישה צעירה שאהבה את החיים שנגזלו ממנה בגיל כל כך מוקדם".

גם בממשל ארה"ב גינו את הרצח הקשה. שליח הנשיא למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט אמר כי הוא מזועזע מהאירוע: "מחשבותיי ותפילותיי נתונות עם משפחתה של אורי אנסבכר, שנרצחה באכזריות חסרת לב. המתקפה הברוטאלית הזאת ראוייה לגינוי מכל עבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו