יובל המבולבל לא התייצב בבית המשפט

יובל המבולבל לא התייצב בבית המשפט

כוכב הילדים יובל שם טוב, החליט לא להתייצב הבוקר (ג') בדיון בבית המשפט בגין פרשת הסמים בה הואשם. עורך דינו מסר כי ישנם מגעים מתקדמים לקראת הסדר טיעון

התבלבל? כוכב הילדים לא התייצב בבית המשפט
  (צילום: מתוך אינסטגרם/ yuval_shemtov1)

כוכב הילדים יובל שם טוב, שהואשם בהחזקת סמים– החליט לא להתייצב הבוקר (ג') בדיון שנערך בבית משפט השלום. בעקבות כך נקבע דיון חדש לחודש הבא ב-3 במרץ.

ירון ברזילאי, עורך דינו מסר כי כוכב הילדים החליט לא להתייצב הבוקר, בגלל נוכחות התקשורת בבית המשפט. על פי הפרסום בחדשות 12, מאחורי הקלעים ישנם מגעים מתקדמים בין יובל לבין פרקליטות המדינה לקראת הסדר טיעון. "לשמחתי הרבה מאוד נפגשתי עם ראש צוות ששמע את טענותיו של יובל והוא מבקש לדחות על מנת שתישקל הצעה שהוצעה", אמר עו"ד ברזילאי בתום הדיון.

כזכור, בחודש יוני האחרון נחקר כוכב הילדים, בחשד שרכש קוקאין מרשת ידועה במכירה הסם, שחלק ממפעיליה נתפסו.

החקירה נעשתה בעקבות פשיטה שערכה המשטרה על דירה ברחוב קרליבך בתל אביב, בה נמצאו סמים מסוג חשיש וקוקאין וכמו כן טלפונים סלולריים ששימשו להזמנות ורשימת לקוחות, ביניהם נמצא גם יובל שם טוב, כוכב הילדים המפורסם המוכר בשם "יובל המבולבל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רודפים אותו כי הוא ימני
מספיק כבר | 12-02-2019 18:33
איש יקר. לעשרות שמאלנים מסוממים לא עשו דבר.
2
בואו רגע נעשה סדר..
אב ל-2 | 13-02-2019 6:47
אני רואה את יובל כמו כולם בסירטונים ובתוכניות והשירים שאני צופה עם בנותיי המתוקות, הבן אדם מעביר תכנים מעולים, בין השאר, סובלנות אהבה/עזרה לזולת, הרבה צחוק, שמחה ומצב רוח טוב לילדים שלנו. זאת עשייה. שאני רואה את הילדה שלי מאושרת ומדקלמת את שיריו של יובל בכל כך הרבה שמחה ואושר, רק בת שנתיים ומבקשת מימני לשים את יובל, אני כאבא אסיר תודה לך יובל, אני לא מכיר אותך אישית אבל אתה גורם אושר לבנותיי, ועל כך אני באמת מודה לך, הייתי מחבק אותך על כל חיוך וצחוק שהעלת על שפתיה של ביתי, אני רוצה לומר שכל מה שאתה עושה בחייך האישיים זהו עניינך הפרטי, ואין לי כל זכות לבקר, לשפוט, ולנסות להבין. כבן אדם הייתי רוצה שתשמור על בריאותך. כבן אדם אני מאחל לך בריאות הנפש והגוף, וחבל מאוד שנוצר שיח מאשים ומבזה כזה סביב המקרה האישי והפרטי שלך. לדעתי עושים פה פיל מזבוב. במקום לנסות לעזור דוחפים לפן הפלילי וחבל. תצליח ותמשיך בבקשה ממך במה שאתה עושה, כי אתה עושה זאת נהדר.