ועדת מתיישבי קטיף: "גנץ מצטרף למנהיגים ההזויים" - סרוגים

ועדת מתיישבי קטיף: "גנץ מצטרף למנהיגים ההזויים"

בועדת מתיישבי גוש קטיף תקפו בחריפות את בני גנץ בעקבות דבריו על ההתנתקות: "גנץ מצטרף לכל אותם מנהיגים הזויים שהבטיחו שקט ביטחוני ומדיני, כשהתוצאה שקיבלנו הינה מדינת טרור בגבול המדינה"

author-image
ועדת מתיישבי קטיף: "גנץ מצטרף למנהיגים ההזויים"
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

בועדת מתיישבי גוש קטיף הגיבו הבוקר בחריפות לדבריו של בני גנץ בעיתון "ידיעות אחרונות", לפיהם "ההתנתקות בוצעה מתוך מחשבה מדינית, וצריך לקחת את הלקחים ולממש אותם במקומות אחרים".

"גנץ מצטרף לכל אותם מנהיגים הזויים שהבטיחו לעם ישראל לפני עקירת גוש קטיף 40 שנות שקט בטחוני ומדיני, מאידך התוצאה שקיבלנו הינה מדינת טרור בגבולה הדרומי של המדינה שמאיימת על חצי ממדינת ישראל" אמרו בועדה. "מתיישבי גוש קטיף שהחליטו בשעתו למנוע מלחמת אחים, עסוקים מזה 13.5 שנים בהמשך מפעל הציונות וקידום ההתיישבות היהודית בכל חלקי ארץ ישראל".

כזכור, בעקבות דבריו של גנץ רבים בימין תקפו את הרמטכ"ל לשעבר על כך שסירב לגנות את ההתנתקות. "אנחנו מודים לגנץ שהוריד את המסכה" אמרו במפלגת הימין החדש. "בני גנץ עוקף את גבאי משמאל, ורוצה לגרש עוד יהודים מהבית במהלך התנתקות חד צדדית מיהודה ושומרון. אסור שבני גנץ יהיה שר הביטחון הבא של ישראל. כמו שאמרנו: ימין חדש או שמאל חלש".

גם בליכוד הגיבו לדבריו של גנץ ואמרו כי "אמרנו לכם: גנץ יקים ממשלת שמאל בעזרת גוש חוסם שנשען על טיבי והרשימה המשותפת". ח"כ ציפי חוטובלי אמרה בראיון ל-103FM כי "די ברור לכולם שגנץ הוא לפיד במדים, הוא חזרה לדפוסים הישנים של מפלגת העבודה זיכרונה לברכה. אני חושבת שמה שקרה למפלגה הזו זה ריסוק מוחלט של עולם הערכים. השמאל היום מחפש משיחים בדמות בני האדם בזמן שהשגיאה שלהם היא בדרך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
המקובלים אמרו, כי גנץ יכרה לעצמו בור ע''י פיו
בניטשקה חונטשקה | 06-02-2019 11:41
ההבדל בין ''פי האתון'' לבין ''פיו של גנץ'' אינו רב