יעלון נגד בנט: "לא ימין חדש, אלא ימין מטושטש" - סרוגים

יעלון נגד בנט: "לא ימין חדש, אלא ימין מטושטש"

לאחר שחברי הימין החדש תקפו את בני גנץ על תמיכתו בהתנתקות, שותפו משה (בוגי) יעלון הגיב לדברים ואמר כי "בנט ושקד הם אלה שמאשריםהעברת כספי פרוטקשן במזומן לחמאס. זה לא ימין חדש, זה ימין מטושטש"

author-image
יעלון נגד בנט: "לא ימין חדש, אלא ימין מטושטש"
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

יעלון נגד הימין: לאחר שמפלגות הימין גינו בחריפות את יו"ר "חוסן לישראל" בני גנץ על תמיכתו בהתנתקות, יו"ר מפלגת תל״ם משה (בוגי) יעלון הגיב למתקפה נגד שותפו למירוץ הבחירות ותקף את חברי מפלגת "הימין החדש" נפתלי בנט ואיילת שקד.

"לבנט ושקד אין בעיה לשבת בממשלה עם נתניהו ורגב שהובילו את ההתנתקות ואת הסכם פינוי חברון, אבל יש להם בעיה עם גנץ שהודיע שבממשלתו לא יהיו מהלכים חד צדדיים" טען יעלון. "בנט ושקד הם אלה שמאשרים מדי כמה שבועות העברת כספי פרוטקשן במזומן לחמאס. זה לא ימין חדש, זה ימין מטושטש".

כזכור, הבוקר בנט התייחס לדבריו של גנץ ואמר כי "אנחנו מודים לגנץ שהוריד את המסכה. בני גנץ עוקף את גבאי משמאל, ורוצה לגרש עוד יהודים מהבית במהלך התנתקות חד צדדית מיהודה ושומרון. אסור שבני גנץ יהיה שר הביטחון הבא של ישראל. כמו שאמרנו: ימין חדש או שמאל חלש".

ב"חוסן לישראל אמרו בתגובה כי "ההתנתקות בוצעה והובלה על ידי ממשלה לגיטימית בראשות הליכוד, הצביעו בעדה נתניהו וראשי הליכוד והיא דובררה על ידי מירי רגב. בממשלת גנץ לא יהיו פעולות חד צדדיות הנוגעות לפינוי יישובים, וסוגיית הלקחים שבראיון התייחסה לחשיבות מניעת קרע בעם, והקפדה על עוגנים ביטחוניים קשיחים בכל מדיניות עתידית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו