ח"כ פולקמן: "כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא" - סרוגים

ח"כ פולקמן: "כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא"

חה"כ מכולנו הגיב לאירוע הדריסה הטראגי: "אמא צלצלה אליי רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי- כואב לי שלא הספקתי להיפרד"

author-image
ח"כ פולקמן: "כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא"
  (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

נעמי פולקמן, אמו של חבר הכנסת רועי פולקמן יו"ר סיעת כולנו, נדרסה למוות בידי משאית שעה שיצאה ממטה המפלגה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה

נעמי (ליב) פולקמן, נולדה בשנת 1940 בתל אביב. גדלה כבת לאב עובד בניין מבוני העיר, ולאם עקרת בית.

נעמי גדלה בבית עם שני אחים, והייתה בת הזקונים. אחיה, איתן, לשעבר עובד מערכת הביטחון ומנכ״ל חוג ידידי אסף הרופא. ויוסי, אשר נפגע במלחמת ששת הימים, ונפטר מספר שנים לאחר מכן כתוצאה מסיבוך בעקבות הפגיעה.

התיעוד האחרון של נעמי פולקמן ז"ל- תמונה שצולמה היום אחר הצהריים, עם שר האוצר, משה כחלון.

נעמי פולקמן ז"ל עסקה בתחום התיירות, אליו הגיעה דרך עבודה ברשת מלונות 'דן'. הייתה אחראית תיירות נכנסת בחברת התיירות היסתור איזרם, ובין היתר ארגנה פרויקטים רבים, הביאה לארץ קבוצות רבות של מטיילים, והיתה בקשרים עם גופים יהודיים רבים ברחבי העולם.

נעמי היתה נשואה לאמנון פולקמן שנפטר לפני 21 שנה, ואמו של רועי- היא ניסתה להביא ילדים לעולם במשך שנים רבות, ולאחר 8 ניסיונות הצליחה להביא לעולם בן יחיד.

נעמי התנדבה במהלך הפנסיה למשך תקופה בארגון 'עלם' והתגוררה במשען תל אביב.

עד יומה האחרון עסקה בהתנדבות, וגם בפנסיה התנדבה במגוון מקומות.היום, לפני מותה בתאונה הטראגית, התנדבה במטה הבחירות של כולנו.

ח"כ פולקמן ספד לה

ח"כ רועי פולקמן, ספד הערב לאמו נעמי ואמר "אמא העניקה לי בילדותי את הזכות להכיר את ארץ ישראל בזכות עבודתה.

"היא הייתה סבתא נפלאה לשלושת ילדיי, ואמא למופת. הייתי ילד לא קל והיא השקיעה את כל מה שיכולה הייתה לתת לי כדי שאהיה הבנאדם שאני היום, ועל זה אני חייב לה לנצח.

"אמא צלצלה אליי בשעה 16:14 דקות, רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי- כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

ראש הממשלה שיגר תנחומים

במערכת הפוליטית ספדו היום לחה"כ פולקמן בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו שכתב: "בשמי ובשם רעייתי אנו שולחים תנחומים מעומק הלב לח"כ רועי פולקמן ולמשפחתו, על מותה הטראגי של אמו נעמי ז"ל. יחד עם רבים בעם אנו מבקשים לחזק אותם ביגונם ובשעתם הקשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בישראל אין חזון אפס - זו התוצאה
אלון | 06-02-2019 10:35
במדינות רבות בעולם מקדמים חזון אפס הרוגים -זה אומר עיצוב שונה של הרחובות והכנסת מערכות למניעת תאונות כאלה - בישראל עושים הכל פרטאצ', אפילו לא שמעו על חזון אפס. זו התוצאה.