רגב לסרוגים: "אל תתנו לשמאל לנצח אותנו" - סרוגים

רגב לסרוגים: "אל תתנו לשמאל לנצח אותנו"

לקראת סיום הפריימריז לליכוד, שרת התרבות מירי רגב התייחסה לאחוזי ההצבעה הנמוכים ביו"ש וקראה למתפקדים להצביע: "מי שהצביע עד עכשיו הם אנשים מהליכודניקים החדשים, אל תתנו לשמאל שחדר לליכוד לנצח אותנו"

author-image
רגב לסרוגים: "אל תתנו לשמאל לנצח אותנו"
  (צילום: סרוגים)

ההצבעה בעיצומה: רגע לפני סיום ההצבעה בפריימריז לליכוד, שרת התרבות והספורט מירי רגב קראה למתפקדי המפלגה לצאת ולהצביע לרשימת המפלגה בבחירות הקרובות.

בדבריה התייחסה לאחוזי ההצבעה הנמוכים ביהודה ושומרון, העומדים כעת על 20% בלבד. "זה רע מאוד. אני קוראת לכל תושבי יו"ש, ציונים, אוהבי הארץ- צאו ותבחרו" אמרה לסרוגים. "מי שכרגע הצביע הם הליכודניקים החדשים, אנשים ששייכים למפלגת מרץ שבאים לשנות את ה-DNA של הליכוד. הם אידאולוגים בצד ההפוך של יהודה ושומרון"

"אם אתם לא תצביעו, בסופו של דבר תתאכזבו מרשימה שלא תוכל להשפיע למען יהודה ושומרון" איימה. "צאו, תצביעו ותשפיעו. יש רשימה טובה של אנשים שעשו למען ארץ ישראל ולמען ההתיישבות. אל תתנו לליכודניקים החדשים ולשמאל שחדר לליכוד לנצח אותנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
סרוגים לרגב:
אריאל | 05-02-2019 20:31
בבחירות המוניציפליות טרחת להגיע עד לירוחם בשביל להגיד שהדתיים הלאומיים הם אשכנזים מתבדלים. מקסימה את, אוהבת אותנו ואוהבים אותך.
2
את מנהיגה אמיצה.אוהבת אותך
ליאת דוידוביץ | 05-02-2019 20:38
אין כמוך.
3
מירי רגב- תלמידה מצטיינת שהתעלתה על המורה שלה
מירי | 05-02-2019 21:05
בסוף איכשהוא זה עובד לה. בכל ימי חיי לא נתקלתי באדם ככ מניפולטיבי, אופורטוניסט, חלול וצבוע כמו האשה הזאת. היא טרמפיסטית ומאמצת ומחליפה דעות כמו זיקית כשרק דבר אחד לנגד עיניה - היא עצמה. המדינה, העם, הארץ , התורה , כל הסיסמאות שלה שוות לתח..... היא לא מאמינה בכלום. אני מתפללת להשם שמשהו/ מישהו הוא בעציו יעצור מתישהוא את הטירוף הזה ואת ההתדרדרות של עם ישראל כשהאשה האיומה והירודה הזאת משמשת בתפקידים בכירים. פני הדור כפני הכ...
4
הוא טוב מאוד ומנצח
טלו קורה | 05-02-2019 22:36
מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה. צריכים להפסיק את הפצת השקרים והשיימנג. תהיו טובים תתמכו בטוב. לא הצליחו להורגו, ניסתה בתאונות והרעלות ומעצרים, והפצת שקרים, הוא תמיד שימש בתפקידים ציבוריים, המפיה חושבת שרק אם הוא בארץ הוא קיים. הרעים תמיד הפיצו שקרים על הטוב מה שהם, שלא יבינו שהם הרעים והנוכלים והוא הטוב האמיתי. והוא הצודק בהכל.
5
מירי
סוגלת | 05-02-2019 22:45
אני כבר לא מסוגלת...אני ממש סובלת...מה, כשהיית ילדה לא נתנו לך לשחק בחוג הדרמתי של ביביס שאת עושה עלינו סיבוב הופעות ??