סער תוקף : ראש הממשלה מפיץ עליי עלילות כזב - סרוגים

סער תוקף : ראש הממשלה מפיץ עליי עלילות כזב

גדעון סער תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו רגע לפני הפריימריז ואומר כי אמנם הוא תומך בו לראשות הממשלה, אבל מאשים אותו במסע רדיפה והפצת עלילות נגדו

author-image
סער תוקף : ראש הממשלה מפיץ עליי עלילות כזב
  צילום: Yossi Zeliger/Flash90

גדעון סער, מתמודד בפריימריז בליכוד, מבהיר כי הוא עומד מאחוריו של נתניהו, אבל תוקף את "מסע הרדיפה" שמנהל מולו ראש הממשלה בשנתיים הקודמות.

בראיון לחברת החדשות, אומר סער כי ימליץ לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה רק על נתניהו, וכי רק אם הוא יבחר על ידי רוב חברי הכנסת הוא ירכיב את הממשלה: "עד שזה לא יקרה, אני חייל נאמן של הדרך של הליכוד".

סער גם חיזק את נתניהו בכל הקשור לחקירות ראש הממשלה: "אעמוד על זה שראש הממשלה יזכה להליך הוגן – לבוא ולנהל דיון היום כאילו כבר הוחלט להגיש נגדו כתב אישום זו פגיעה בזכותו של אדם להליך הוגן. לא אתן יד לפגיעה בזכות זו, זה חלק משלטון החוק", הבהיר.

אולם, סער לא שותק ואומר כי מנצלים את הממלכתיות שלו: "במשך שנתיים מנהלים אחריי מסע רדיפה", אומר סער ומאשים את ראשי הממשלה, בני משפחתו והעובדים שלו: "כולם מפעילים לחץ על פעילי שטח, ראשי רשויות וחברי כנסת שמעזים להגיע לכנסים שלנו".

לדבריו, עד כה הוא הבליג, אבל "העובדה שאני מכבד את ראש הממשלה אין בזה כדי לאפשר לפגוע בשמי הטוב. בכל פעם שתהיה פגיעה כזו אעמוד על האמת, האמת תנצח את השקרים".

מוקדם יותר היום (שני) פרסם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פוסט נגד סער ברשתות החברתיות וכתב בין היתר: "לא סתם תקשורת השמאל מהללת ומשבחת את גדעון סער, הם יודעים מי בצד שלהם".

בראיון לחברת החדשות, אמר סער על דבריו של נתניהו הבן: "עצוב לי על אדם צעיר, לא אנהל פולמוס עם בנו של ראש הממשלה. אני סומך על חברי הליכוד שלא יצביעו לפי תכתיבים, אני סומך על שיקול דעתם מחר".

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר אתמול (ראשון) למקורביו כי הוא תומך בכל המועמדים המתמודדים ברשימת הליכוד לכנסת למעט גדעון סער.

סער הגיב על כך אתמול: "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה״מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה אתה נדחף בכוח?
למה ככה | 04-02-2019 21:09
לא רוצים אותך. לך לגנץ יחד עם חבר של בוגי
גדעון 1 אשתך מצצה דמם של ביבי ושרה משך שנים!!
עידו | 04-02-2019 23:00
הרצחתם וגם ירשתם?
2
ההצלחה !
מאיר | 04-02-2019 22:48
רוצה להצליח בבחירות ? תתעסק כל הזמן לשדר על מעשיך והצלחתך בעבר ולעתיד ! אל תשמיץ אף אחד כי הציבור לא אוהב את זה ! עצת ידיד !
3
גדעון סער, אתה אהוב ורצוי
ליאת דוידוביץ | 04-02-2019 22:53
מצפים לבואך. לא להתרגש מיאיר...
4
נותרו רק 1800 מתפקדי ליכוד בתע"א
מתפקדי התע"א ברחו | 05-02-2019 8:11
נותרו רק 1800 מתפקדי ליכוד בתעא-לידיעת תופרי הדילים עם ח. כץ מקרב עובדי התעשיה האוירית, כולל פנסיונרים, נותרו רק כ-1800 מתפקדי ליכוד - לידיעת עושי הדילים עם השר חיים כץ. תומכיו מפיצים כאילו 8000 עובדים התפקדו לפריימריס הליכוד. אתי עטייה, מזכירת חיים כץ עוד מוועד העובדים וכעת במשרד העבודה והרווחה, היא גם מועמדת במחוז דן בפריימריס של הליכוד לרשימה לכנסת (מרכז הליכוד בוחר את מועמדי המחוזות).
5
גדעון סער וביבי
התמים | 05-02-2019 9:59
ועתה ממה נפשך : אם ביבי בודה שקרים אודות סער - האם שקרן כזה מתאים להיות ראש ממשלה ? ואם זו לא בדיה אלא הזיה של ביבי מנבכי דמיונו הפורה - האם בעל הזיות כזה מתאים להיות ראש ממשלה ? ואם ביבי דובר אמת וסער השקרן - האם ראוי לבחור בסער ? אלו פניו של הליכוד בימים אלה....