צופיה נהון: "אין לנו שום זכות לוותר על ארץ ישראל" - סרוגים

צופיה נהון: "אין לנו שום זכות לוותר על ארץ ישראל"

לאחר רקורד מרשים במשרדי ממשלה שונים, הסברה בחו"ל, מאבק בכתות ובסיוע לנשים במעגל הזנות, צופיה נהון מתמודד על תפקיד ברשימת הליכוד לכנסת במשבצת הצעירים

author-image

אולפן סרוגים, צופיה נהון מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד לכנסת במשבצת השמורה לצעירים: "הכנסת היא המקום הכי חשוב במדינת ישראל, כל התהליכים שמתרחשים במדינת ישראל מתרחשים מהבית הזה"

נהון, נלחמת נגד התופעה של נשים מוכות ומלווה נשים שיוצאות ממעגל הזנות והסמים וכתוצאה מזה אף מגדלת ילד אומנה בבית- שהוא אחד מהשורדים של המציאות הקשה הזאת.

נהון, ילידת קריית ארבע, מתייחסת באולפן לתכנית המאה של טראמפ: "השאלה לא אם הליכוד יעמוד בפרץ מול תכנית של טראמפ, אלא אם עם ישראל לא יעמוד בפרץ הזה. הציבור האידאולוגי צריך להתעורר לאגור כוחות ולהתנגד לתכנית הזאת. אין לנו שום זכות לוותר על ארץ ישראל, ארץ ישראל ניתנה לנו מתנה ועל מתנות לא מוותרים. אני חושבת שהציבור צריך להתעורר ולהתנגד לתכנית השלום של טראמפ, ביבי לא יוכל להתנגד לתכנית השלום של טראמפ, אם לא יקבל את הכוח ואת המאבק של העם עצמו".

היא אומרת כי מפלגת הליכוד היא מפלגת העם, ויש שם ייצוג רחב. ומבטיחה כי "כשאכנס לכנסת בעזרת ה' אחד הדברים שאני הולכת להיאבק בהם זה נושא הכתות, אני נלחמת בכתות כבר שש שנים, אני מתכוונת להיאבק בזה מתוך הכנסת".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צופיה הצליחה בפריימריז בליכוד??
ליאת דוידוביץ | 06-02-2019 20:18
יש עדכון??