כחלון בהשקת הקמפיין: "נוכיח לסקרים שהם טעו" - סרוגים

כחלון בהשקת הקמפיין: "נוכיח לסקרים שהם טעו"

שר האוצר משה כחלון השיק את קמפיין הבחירות של מפלגת "כולנו", והבהיר כי הוא לא חושש מתחזיות הסקרים: "מה שעשו לנו לפני 4 שנים- עושים לנו שוב היום. לנו יש תפקיד- להוכיח לסקרים שגם הפעם הם טעו"

כחלון בהשקת הקמפיין: "נוכיח לסקרים שהם טעו"
  (צילום: אלעד מלכה)

שר האוצר משה כחלון השיק הערב (רביעי) את קמפיין הבחירות של מפלגת כולנו. באירוע שנערך באשקלון התייחס לירידת המפלגה בסקרים, שקבעו כי מפלגתו תזכה ב-4 עד 6 מנדטים בבחירות הקרובות.

"מה שעשו לנו לפני 4 שנים- עושים לנו שוב היום" טען. "רוצים שאצטרף לגוש כזה או אחר. אני אצטרף, אבל תביאו לי גוש שאכפת לו מהאנשים. גוש חברתי שיודע כמה קשה, שחי ממשכורת מינימום, שיודע מה זה להיות מובטל, לא החיבורים, לא הפריבלגים. זה מה שאני מחפש".

(צילום: אלעד מלכה)

לטענתו, נדרש נסיון רב כדי להתברג בפוליטיקה הישראלית. "אנשים צריכים להגיע למקומות מנוסים עם הבנה. רובכם מכירים אותי ויודעים מאיפה באתי, לא קיצרו לי את הדרך בקדנציה. אין קיצורי דרך" הסביר. "עברתי את כל המסלול, מבית של 9 נפשות בגבעת אולגה בשני חדרים ועד לשכת שר האוצר".

"כולם ראו את החיוב על סלולר, ולפרבילגים לא היה אכפת. מחירי הדיור למשתכן, לא ראו את זה? אז יש אינטרסנטים שנאבקים בי. אבל חברים, לא יעזור לטייקוני הסלולר ולא יעזור לבעלי ההון" הוסיף. "לא חשוב מה רמת ההשכלה שלך, וזה לא משנה איזה שכר הם קיבלו. הפרבילגים האלה יכולים להגיע אולי עם קיצורי דרך אבל לא ידעו לנהל את הדברים. ראינו מה קרה לשרים שהגיעו ללא ניסיון. לי אין בעיה שהם ישברו את הראש, אבל יש בעיה שהאזרחים ישברו את הראש".

(צילום: אלעד מלכה)

כחלון הוסיף וטען כי "בבחירות הקרובות, כולם מנסים לייצר מצב שאנחנו הולכים על תיק 1000, 2000, ו3000- אבל אנחנו מדברים על תיק של 5300 ש"ח משכורת מינימום. בבחירות הקרובות אנחנו מדברים על חיזוק מקבלי הבטחת הקשישים וקצבת הכנסה, שנשחק בשנים האחרונות ונגדיל אותה. הבחירות הקרובות ידברו על חיזוק חיילי צהל ועל עצמת ישראל. הבחירות האלה הם על החיים עצמם, על התיקים של כל אחד ואחת מאיתנו"

"יש עלינו לחצים מכל הכיוונים, אבל דבר אחד הם לא מכירים, כח ההתמדה שלי. עם זה לא יכולים להתמודד מולי. מגיל 14 יצאתי לעבוד ומעולם לא קיטרתי. עבדתי כל החיים שלי, וההתמדה שלי הביאה אותי לתפקיד שר האוצר בישראל" הבהיר. "אני מודיע לכל אלה, גם לסוקרים ולכולם, אנחנו ממשיכים בכל הכח. כשהתחלנו את מהפכת הסלולר אמרו שהוא לא יחזיק מעמד, זה גימיק וזה לא יצליח. עשינו את זה ועשינו את זה בגדול .וכל אלה המנסים לרפות את ידנו, זה פשוט לא יקרה".

(צילום: אלעד מלכה)

עוד התייחס להרכב הרשימה לכנסת, כשלדבריו "מפלגת כולנו מורכבת מאנשים שאכפת להם. אף אחד לא קיצר את הדרך וכולם עברו מסע בחיים עד שהגיעו לאן שהגיעו.כולם שאלו אותי איזה כוכבים תביא, עניתי להם, כל כוכב בסוף לא יצליח. אני צריך לחפש כוכב?! להסביר לו מה זה כנסת, מה זה ועדה ומה זה חוק? שנה וחצי יקח לו ללמוד את העבודה. תראו את חברי הכנסת של כולנו,אני צריך לחפש אחד שהיה קצת בטלוויזיה?".

"אם אני עומד כאן ומוכיח לכם שלא עשו כאן דברים 30 שנה והנבחרת של כולנו היא נבחרת מנצחת, נבחרת שעשתה ופעלה והזיזה הרים. אותם לא מחליפם, איתם ממשיכים הלאה לאתגרים הבאים" הדגיש בסיכום דבריו. "מי שרוצה להיות מנהיג חברתי חייב שיהיה אכפת לו, לא בגלל שאמרו לך כילד שתהיה ראש ממשלה. אין קיצורי דרך, בטח לא בפוליטיקה. לנו יש תפקיד- להוכיח לסקרים שגם הפעם הם טעו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כחלון תודה על העבר. זמנך עבר.אין יותר צורך בך
עידו | 30-01-2019 23:43
הרי כל מה שעשית נזקף לזכות ביבי. תקעת מקלות בגלגלי הממשלה. ובעצם כל המפלגה שלך קמה בגלל המצב ששרר אז בארץ. עשה חשבון פשוט. אם לשמאל פניך, יש מספיק מפלגות. לימין - אין לך שייכות. אז אף אחד לא זקוק לך ולמפלגתך
2
הרס כל מה שנגע בו
אזרח מהשורה | 31-01-2019 7:03
אסור לתת לכחלון לחזור לכנסת אדם שהרס את כלכלת ישראל עשה דבר אחד טוב בסלולר ומעבר לזה הרס את המשק, את שוק הדיור, את כל מה שנגע בו. אסור להצביע כולנו!!!
3
מר כחלון. אולי בג''ץ יעזור לך. תתפלל אליהם
עידו | 31-01-2019 7:30
הרי אתה מר כחלון היקר. הקמת אותם מהקרשים