ישראל כ"ץ: "מכיר את גנץ מילדות, איש שמאל מובהק" - סרוגים

ישראל כ"ץ: "מכיר את גנץ מילדות, איש שמאל מובהק"

ישראל כ"ץ גדל במושב כפר אחים יחד עם בני גנץ, הבוקר בראיון לאריה גולן בכאן ב' אמר: "אני מכיר את בני גנץ ואת משפחתו מילדות והם אנשי שמאל מובהקים, לא רק שמאל מדיני אלא גם שמאל כלכלי"

ישראל כ"ץ: "מכיר את גנץ מילדות, איש שמאל מובהק"
  (Photo by Gili Yaari/FLASH90)

גם שר התחבורה ישראל כ"ץ הצטרף למתקפה על בני גץ לאחר נאום הבכורה שלו אמש (שלישי).

בראיון לאריה גולן בכאן ב' אמר: "בני גנץ ואני נולדנו וגדלנו באותו מושב, כפר אחים, כבנים להורים ניצולי שואה, אני מכיר את בני גנץ ואת משפחתו מילדות והם אנשי שמאל מובהקים, לא רק שמאל מדיני אלא גם שמאל כלכלי. כך זה היה וכך זה נשאר"

כ"ץ סיפר כי "ההורים שלי היו בליכוד כנגד אותו ממסד שהוריו של בני הובילו והיו חלק ממנו. אנשים לא משתנים אחרי גיל חמישים, אני מכיר את דעותיו ודעותיו במשך כל השנים, אדם הוא תבנית נוף מולדתו. הוא גדל בממסד השמאל ושם הוא נמצא".

לשאלה על יעלון, צבי האוזר ויועז הנדל שנמצאים ברשימה המאוחד הגיב כ"ץ, "כרגע רוב הציבור הוא ימני לכן יש אינטרס להציג את הדברים ככה, שום תחפושת ושום הוספת קישוטים זמניים ברשימה, לא תשנה את העובדה הזאת. מי שרוצה בשלטון הימין ונתניהו ראש ממשלה יצביע לליכוד".

עוד הוסיף כ"ץ, כי ההשתלבות של אנשי צבא במערכת הפוליטית לא צלחו עד היום והוא מנה את רבין בקדנציה הראשונה, שרון בהתחלה (וגם בסופו), אמנון שחק, שאול מופז. לתפיסתו מי שרוצה להיכנס למערכת הפוליטית צריך להשתלב ולא לרוץ ישר לעמדת הנהגה "היומרנות היא מרחיקת לכת".

כ"ץ מצטרף למתקפה של הימין נגד גנץ, לאחר הנאום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
נחום גנץ עסקן ציבורי שהעביר את כפר אחים לתנועת המושבים של מפאי
י | 30-01-2019 9:57
אל תדבר בשם העם
רן, עמק יזרעאל | 10-02-2019 22:48
גנץ הוא שמאל לחלוטין וצריך לומר את האמת. אם כבר אז אתה משחק בתדמיות ובנדמה לי. אחד כמו גנץ בשלטון זאת סכנה איומה לעם ישראל. מי הפתי שהולך שולל אחרי מתק השפתייים שלו?
לא יודע
התמים | 30-01-2019 10:40
מי זה נחום גנץ, ממש לא מעניין. המועמד הוא בני גנץ - איש משכמו ומעלה תרתי משמע. די , תפסיקו כבר עם פוליטיקת התיוגים, ההכפשות, ההשמצות והפלגנות. תחליפו דיסקט. זה מה שהציבור צמא לו. זה בדיוק מה שגנץ מנסה לעשות : שיח חיובי ולא התלהמות ושיח שלילי ומפלג. די נמאסתם כבר, כל הפוליטיקאים מהזן הישן שהתרגלו להתסיס, להפחיד, לפלג ולהכפיש. וגנרלים שהצליחו בהנהגת המדינה לא חסרים - החל ממשה דיין וכלה ברבין ובשרון. גם יעלון איננו קטלא קניא וכמוהו אהוד ברק. היו שהצליחו יותר והיו שהצליחו פחות - אבל בוודאי שהם לא פחות טובים מהפוליטיקאים המושחתים ורודפי השררה שהשתלטו על הפוליטיקה הישראלית ונחקרים חדשות לבקרים על מעשי שחיתות. ואגב, האזינו לעמדות שאותן השמיע גנץ - ממש לא עמדות שמאלניות. אבל, כאמור, לא זה העניין אלא השאיפה לשיח שפוי, נקי ולא התקפות אישיות בלתי מרוסנות. זה שאתם פוחדים ממנו ומנסים לתייגו כאיש שמאל - לא יעזור לכם. העם צמא לדמות אחרת בהנהגה. איש ישר, מאחד, בעל שיח חיובי ואשר מכיר בחיוניותם של מערכות כמו משטרה, פרקליטות, יועמש ובתי משפט ולא מקעקע אותן. לא מאפיונר אלא איש עם ערכים וכבוד.
2
הקריירה הפוליטית של איציק מרדכי
ג'סי | 30-01-2019 10:13
איך הוא שכח את הקריירה הפוליטית של האלוף איציק מרדכי?????
3
יפה הוא אמר פעם על גנץ: ''שכלו ברגליו'' חחחחח
עידו | 30-01-2019 10:14
גנץ הוא אבי אבות השמאל הקיצוני. סך הכל כל הגנץ הלז = טיפש מטופש. ובשפת העם ''אהבל שבאהבלים''
4
ממש לא מעניין הניתוח של כץ מדף המסרים
חיה | 30-01-2019 10:16
איש שמאל איש ימין מעניין רק את המסיתים זורעי הפרוד מהליכוד . גנץ עשה רושם מצויין אמר דברים חשובים. כל העיתונאים והפרשנים לא מעניינים אף אחד. יש תקווה דיבור ברור ומרשים לא אדם אפור בכלל. יש יותר מדי צבע בזמן האחרון מצד ימין איילת ואפי נווה בנט שמהר להתראיין המומחה הדגול לבטחון ישראל ושר חינוך בולט במיוחד שרה בנימין ויאיר והשר כץ עם הרכבת לירושלים. רוצים משהו חדש לא משיחי לא כפיה דתית משהו נורמלי ושפוי לא יוצא נגד תרבות סובלני רהוט. בחיי שאצביע בשבילו.
5
כץ תלמידו של המאפא"יניק מכפר מלל
הלוחש ל"שוכחים" | 30-01-2019 10:42
ישראל כץ כנראה שכח את שורשיו הפוליטיים. הוא שכח אצל מי עשה את הסטאז' ואצל מי למד והוכשר בפוליטיקה. מכיוון שלכץ אבד הזכרון, אז הבה נעזור לו להזכר: שמורו ורבו היה אריק שרון , שגדל בבית מפאיניקי מובהק בכפר מלל... אז עם כל הכבוד שישראל כץ יפסיק למכור סיפורים ויסתכל על עצמו ועל עוד כמה צדיקים בליכוד
6
כדאי שתדאג קודם שהרכבת לא תיתקע כל שני וחמישי
ישעיהו | 30-01-2019 11:17
כמו האידיאולוגיה של הימין. הרבה דיבורים שלא מובילים לשום יעד. ממליץ לך להתחיל לחשוב על קריירה שניה.
כץ
מומי | 30-01-2019 14:44
מה שכץ קידום בנושא תחבורה, אף ממשלה קודמת לא עשתה , כץ שר מעולה,בממשלה טוב עם ראש ממשלה בשלוש דרגות מקודמיו ומאלה שמתיימרים להיות
7
שלמה אברהם
התמים | 30-01-2019 11:18
שטיפת המוח שעברו אנשים כמוך ממש מפליאה. כאילו משטרת ישראל ובראשה המפכל לשעבר אלשייך הם שמאלנים , ממש גדלו במרצ. היועמש מנדלבליט שמאלני, ממש משוברים שתיקה. כל מערכת וכל אדם שאינם מתיישרים עם גנבים ומושחתים הם אנשי שמאל. ממש לא ייתכן שאנשים הם פשוט ישרים , מסרבים לחפות על עבריינים ועושים את מלאכתם אמונה. אוי לנו שזו השקפת העולם של ציבור עיוור שמסרב לראות את האמת ונתפס לסיסמאות מטופשות.
8
נאום גנץ ותגובת כץ...
מנשה חורי | 30-01-2019 11:24
צפויה תגובתו של השר כץ על הופעתו של גנץ כשמאלן. הוא מכיר את משפחת גנץ מהעבר הרחוק כשמאלנית. ואני מכיר את אחותו חנה, כימנית ואנושית.
9
הם בלחץ
איתן | 30-01-2019 12:05
ביבי מיצא. די. יועז הנדל ובוגי הם שמאל? הוא מקריא מדף המסרים.
10
ביבי לא
רפאל | 30-01-2019 14:16
אולי ביבי לא הכי הכי וגם בטח שלא 100אחוז אבל מכאן לשמאל המתועב יש מרחק גדול ומרחק בינם לבין ביבי הוא ההבדל של קיום המדינה. מה לא ברור אין להם מקום עבודה כי היום באזרחות לא רוצים אנשי צבא אשר לא נפתחו לאזרחות ולכן הם באים לפוליטיקה אם ביבי היה מציע לכל אחד מהם בניפרד להיות שר הביטחון אז היום כל האלופים היו בליכוד
11
יד שמאל ויד ימין
יפעת | 30-01-2019 19:03
למה זאת נהייתה קללה לרצות לחיות בשלום עם השכנים ובכלל לרצות שלום. די עם הקיקוש הזה שמאל ימין שמאל.