עצוב: נקבע מותו של דניאל בן ה-4 שנפצע בתאילנד - סרוגים

עצוב: נקבע מותו של דניאל בן ה-4 שנפצע בתאילנד

שלושה חודשים לאחר שדניאל רוזנבלום היה מעורב בתאונת דרכים במהלך חופשה בתאילנד, היום נקבע מותו של הילד בן ה-4. מאז התאונה דניאל נותר מורדם ומונשם, ולפני מספר שבועות הוטס לטיפול רפואי בארץ

author-image
עצוב: נקבע מותו של דניאל בן ה-4 שנפצע בתאילנד
  זירת התאונה בתאילנד (צילום: שאטרסטוק)

סוף עצוב: דניאל רוזנבלום, ילד בן ארבע מאשדוד שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה בתאילנד לפני כשלושה חודשים, הלך היום (שלישי) לעולמו- כך הודיעו בבית החולים השיקומי "הרצוג", שם רוזנבלום שהה בשבועות האחרונים.

הילד בן ה-4 יצא באוקטובר האחרון לחופשה משפחתית עם הוריו בתאילנד, חד עם הוריה של האם שני ובני משפחה נוספים. בעת הנחיתה בני המשפחה נסעו במוניות משדה התעופה לבנגקוק- ואחת המוניות הייתה מעורבת בתאונה עם רכב נוסף במהלך הנסיעה. דניאל נפצע בראשו באורח קשה, אמו שברה את ידה וסבתו סבלה משבר באגן. האב והסב יצאו ללא נזק.

בעקבות האירוע בני המשפחה הובהלו לטיפול בבית חולים מקומי בתאילנד, שם דניאל עבר בין מספר מוסדות שונים. בשבועות האחרונים הוטס לישראל, ושהה בבית החולים בירושלים כשהוא מורדם ומונשם- עד שמותו נקבע כאמור הבוקר.

"הוא היה ילד מקסים. שמח, עירני. אהב במיוחד כל מה שקשור לכבאות. מכוניות כבאים, בעיקר את הסדרה סמי הכבאי. הוא למד בגן 'זית' ברובע י"ג לא הרחק מביתו. ומאז התאונה הוא בהחלט היה חסר שם", אמרו חברי המשפחה בראיון לעיתון "ישראל היום". "זה היה אמור להיות טיול משפחתי שלא ישכח לעולם, אך הוא הפך לכזה בגלל טרגדיה נוראית שריסקה את כולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו