נתניהו: "אגרוף המחץ של ישראל יגיע למבקשי רעתנו" - סרוגים

נתניהו: "אגרוף המחץ של ישראל יגיע למבקשי רעתנו"

ראש הממשלה הגיע לביקור בתעשייה האווירית לאחר הניסוי המוצלח בטיל 'חץ 3', ושלח מסר מאיים לאיראן וסוריה: "יידעו אויבינו - אגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו"

author-image
נתניהו: "אגרוף המחץ של ישראל יגיע למבקשי רעתנו"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

ישראל ממשיכה לאיים על איראן: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לסיור במפעל מל"מ של התעשייה האווירית, זאת לאחר שבוצע שם ניסוי מוצלח של שיגור חץ 3 מפלמחים- שהסתיים ביירוט המטרה. בדבריו שיבח את ההתנהלות בניסוי השיגור, וכן תקף את איראן וסוריה והזהיר אותן מפני היכולות של ישראל.

"לישראל יש יכולות הגנה והתקפה חזקות מאוד, והן מהמתקדמות בעולם" אמר. "יידעו אויבנו המבקשים להשמיד אותנו – אגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו, ונבוא איתם חשבון".

"אני מבקש להביע הערכה מיוחדת לבת בריתנו, ארה״ב, על שיתוף הפעולה הביטחוני, ועל שיתוף פעולה בליווי, בניסוי ובפיתוח מערכות ההגנה שלנו ובתוך זה גם טיל החץ" הוסיף וציין. "אתם רואים כאן את הדגל האמריקני, ולא בכדי. בין ישראל לארה"ב מתקיים שיתוף פעולה הדוק ביותר בין תעשיות הביטחון".

"אנחנו נמשיך לפתח בהצלחה את מערכות הנשק המתקדמות ביותר בעולם כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל ואת ביטחון מדינת ישראל" סיכם.

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, הראל לוקר, הוסיף והתייחס לשיגור הטיל המוצלח. "זה מדע בדיוני ממש. המערכת מיירטת טילים מחוץ לאטמוספירה" טען. "אנחנו גם יודעים להגן מהמון דברים רעים שאויבינו ישגרו לעבר מדינת ישראל חושבים על המוצרים הבאים פורצי הגבולות, הדרך והאטמוספירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו