עוזי דיין: "זו לא רק פגיעה בנתניהו אלא בדמוקרטיה" - סרוגים

עוזי דיין: "זו לא רק פגיעה בנתניהו אלא בדמוקרטיה"

דיין המתמודד בימים אלה בליכוד אמר הבוקר (שלישי): "סקר גל״צ מוכיח שוב, עד כמה הליך שימוע חלקי ומעוות בתוך תקופת הבחירות עלול לפגוע לא רק בראש ממשלה מכהן אלא בדמוקרטיה הישראלית"

עוזי דיין: "זו לא רק פגיעה בנתניהו אלא בדמוקרטיה"
  (צילום: פלאש 90)

האלוף במיל׳ עוזי דיין המתמודד בפריימריז בליכוד בימים אלה, אמר בעקבות הסקר שפורסם בגל״צ ובו מסתמנת ירידה בכוחו של הליכוד במידה ויוגש כתב אישום כנגד ראש הממשלה נתניהו: "סקר גל״צ מוכיח שוב, עד כמה הליך שימוע חלקי ומעוות בתוך תקופת הבחירות עלול לפגוע לא רק בראש ממשלה מכהן אלא גם בליכוד כמפלגה מובילה, בגוש בימין ולמעשה בדמוקרטיה הישראלית".

דיין הוסיף ואמר: "על היועמ"ש להמתין בהחלטתו עד לאחר הבחירות הקרובות ולאפשר בחירות דמוקרטיות אמיתיות בישראל".

ע"פ נתוני הסקר שפורסמו הבוקר בתכנית בוקר טוב ישראל עם אפי טריגר, לו יוגש כתב אישום נגד נתניהו יאבד הליכוד ארבעה מנדטים שיעברו למפלגות יש עתיד, חוסן לישראל, כולנו וישראל ביתנו.

אתמול נפגש צוות ההגנה של נתניהו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בסיומה הודיעו במשרד המשפטים כי "מנדלבליט יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם. הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אל פחד !! בכל מצב ביבי מקבל 40 מנדטים
עמוס | 22-01-2019 10:51
ביבי מלך ישראל הפך את המדינה לגן עדן
2
מנדלבליט הוא חלק מהחונטה של שמור לי ואשמור לך
חגי | 22-01-2019 15:44
הרשות המחוקקת חייבת לקדם מהר את הועדות הנדרשות לביקורת נשכנית ומלאה על מערכת המשפט בישראל ובכך גם היועמשים ושאר קופצים בראש המחזיקים בסמכויות שלא ניתנו להם בחוק ושמבצעים פעולות אסורות על פי חוק. זו תפקידה של הרשות המחוקקת וזו חובתה. בהתאם, מקרים בהם נעשה מעבר על החוק, כמו ועדת השתיים, מעקב אחר אזרחים על ידי בתי המשפט, הטלת וטו על חוקים על ידי יועמשים, הדלפות על ידי הפרקליטות והמשטרה וכד' - ראשים צריכים לעוף ולהתחלף בכאלו שמבינים את תפקידם כפקידי ממשלה, להבדיל מנבחרי הציבור. עובדי ציבור לא יכולים לעמוד מול המצלמות כפוליטיקאים וללהג ככל העולה על רוחם. נאמנותם למדינה היא לא כשומרי הסף או שקר אחר שהתקבע, אלא קודם כל בממלכתיותם ובדיסקרטיות כאישי אמון של נבחרי הציבור - שהם ורק הם מהווים ייצוג אמת של רצון העם, להבדיל מרעיונות ערטילאיים שנוצרו לעיתים זה מכבר ולרוב לא נבחנו מול האמת ההיסטורית.
3
עוזי דיין
לוסקי ברגר | 22-01-2019 22:32
נכשל: יור מפעל הפיס עוזי דיין הולך הביתה • ומי ימלא את מקומו? דירקטוריון מפעל הפיס החליט שלא להאריך את כהונת היור, ככל הנראה על רקע ביקורת ציבורית ולקראת דוח מבקר המדינה הצפוי • ראש מועצת מעלה אדומים ימלא את מקומו באופן זמני שייע קליין יא אייר התשעח / 26.04.2018 13:38
4
עוזי דיין
הולצמן | 26-01-2019 10:12
דוח המבקר עוזי דיין עשה במפעל הפיס כבתוך שלו, חרג מסמכויות ומינה מקורבים מבקר המדינה מותח ביקורת קשה נגד התנהלותו של דיין. על פי הדוח, דירקטוריון הפיס שימש לא אחת כחותמת גומי למינויים של דיין וקיבל את החלטות היור, לעיתים ללא דיון, ללא נימוק ובהיעדר אסמכתאות, תוך ויתור על עצמאות בשיקול דעתו שחר אילן 16:0008.05.18 תגיות: עוזי דיין מפעל הפיס מינוי מקורבים מבקר המדינה חותמת גומי יור דירקטוריון מפעל הפיס עוזי דיין עושה במפעל כבתוך שלו תוך חריגה מסמכויותיו והתערבות בניהול ואף מינוי מקורבים. כך עולה מהדוח החמור של מבקר המדינה יוסף שפירא על מפעל הפיס, מפעל משחקי המזל החוקי היחיד בישראל שהכנסותיו מיועדות לסייע לתקציבי הרשויות המקומיות. הדוח מסיים בצורה צורמת מאוד שבע שנות כהונה של דיין בראש הפיס.
5
נו? ואז מה?
בנצי | 28-01-2019 9:04
ואם יוגש כתב אישום אחרי הבחירות, האם נאלץ לקבל ראש ממשלה שעומד למשפט? האם זה יעודד את הדמקרטיה? האם זה יחזק את המדינה? זהו מצב שאין לא תקדים לא רק אצלנו, אלא בשום מדינה מתוקנת בעולם. מוטב שיתברר העניין לפני הבחירות וידעו הבוחרים עבור מי ומה הם מצביעים - אפילו אם זה יעלה בכסאו של עוזי דיין.