בסופ"ש: עלייה נאה נוספת במפלס הכנרת - סרוגים

בסופ"ש: עלייה נאה נוספת במפלס הכנרת

מפלס הכנרת רשם בסוף השבוע עלייה נוספת כשמיום שישי בבוקר הוא עלה ב- 4.5 סנטימטרים. מתחילת עונת הגשמים עלה המפלס ב- 88 סנטימטרים והוא רחוק מהקו האדום התחתון 77 ס"מ בלבד

זרימה בנחלי רמת הגולן סמוך לנטור (צילום: גפן סידי)

גשם של ברכה.

בסוף השבוע האחרון נמשכה העלייה במפלס הכנרת, כאשר מיום שישי בבוקר עלה המפלס ב- 4.5 ס"מ. מתחילת עונת הגשמים מפלס הכנרת עלה ב-88 ס"מ, והוא נמצא 77 ס"מ מתחת לקו האדום התחתון. למרות הנתונים המעודדים וכמות הגשמים שירדה בשבועות האחרונים, ברשות המים מזכירים כל העת כי לכינרת מלאה חסרים עוד עוד 4.98 מטרים – שהם 821,700,000 קוב מים.

בנוסף, מאתר החרמון נמסר הבוקר (ראשון) כי כלל המסלולים בו פתוחים. מי שמעוניין לנסוע להר המושלג צריך לדעת שהבוקר נמדדו במפלס התחתון 0 מעלות.

תחזית מזג האוויר לימים הקרובים

מזג האוויר היום יהיה מעונן חלקית בעננות גבוהה ובינונית ובמהלך היום ייתכנו טפטופים ואף גשם קל. מחר יהיה מעונן חלקית ובבוקר עדיין ייתכן טפטוף. ביום שלישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. ביום רביעי יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם עלייה נוספת בטמפרטורות, והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

הטמפרטורות החזויות היום והלילה

קריית שמונה 10-17, קצרין 8-14, צפת 7-12, טבריה 10-19, נצרת 8-15, חיפה 11-17, תל אביב 10-17, ירושלים 9-14, אשקלון 11-17, עין גדי 15-19, באר שבע 9-20, ערד 8-17, מצפה רמון 8-15, אילת 14-22.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אני מרגישה שאני חייבת לשתף.משפחת פרנקל רוצה א
יפה יוסף | 20-01-2019 12:29
כל הקהילה שלהם פוחדת מהם מאוד .מקבלים מהם מתנות על חשבון אחרים והם נשמעים להם.ברוך הד' אני אוהבת את החופש שהקבה ציווה.לי אתם עבדים ולא עבדים לעבדים.תרמתי להית הכנסת כפיות חד פעמי.ממחטות נייר ופרנקל זרקו הכל.זרקו על הרצפת העזרה חתיכות סוכריות טופי וכל קהל הנשים דרכו על הרצפה הדביקו אותן לרצפה.משפחת פרנקל דורשת את הרבנות לעצמה.אם זה רבנים אז צריך לבטל את הרבנות כליל.בכל תפקיד אחר יש תחקירים.אם זה על שוטרים או צהל וכל תפקיד ציבורי חוץ מהרבנים.הם חסינים מבקורת.
2
רציתי להוסיף.הרב סולימאן הוא רב המושבה יבנאל
יפה יוסף | 20-01-2019 12:44
וכנראה שהוא החליט להעביר את הרבנות לי או לאמנון .אני לא מתערבת.רק הבנתי שאמנון יקבל את הרבנות אם הוא יתחתן ואז אמנון ניצל את ההזדמנות לחמוק ממשפחת פרנקל שהוא מתחתן אתי רק בשביל הרבנות.כי כבר 9 שנים שאמנון רוצה כמוני להתחתן ומשפחת פרנקל אוסרת עליו אפילו לדבר אתי.לפני 9 שנים כשהתחלתי להתפלל בבית הכנסת הגדול שבו פרנקל מתפלל ראיתי שעזרת נשים מלוכלכת מאוד ואין מי שינקה.הזדעזעתי ואמרתי שהרב ואשתו אחרים על זה שהם גם עושים סעודות שם ומנהלים את בית הכנסת.ואז התנדבתי לנקות.נקתי שם 4 שנים בהתנדבות ואחרי זה הם התחילו להעסיק מישהו שינקה בתשלום .