התפללו לרפואתו: כתב רשת ב' אושפז לאחר דימום מוחי - סרוגים

התפללו לרפואתו: כתב רשת ב' אושפז לאחר דימום מוחי

ניסים קינן, הכתב הותיק של רשת ב׳ וכאן 11 באזור הדרום, אושפז בבית החולים סורוקה על רקע דימום מוחי. בני המשפחה פרסמו את שמו לתפילות: ניסים בן פריחה

התפללו לרפואתו: כתב רשת ב' אושפז לאחר דימום מוחי
  ניסים קינן, שאושפז בבית החולים (צילום: יח"צ)

התפללו לרפואתו: ניסים קינן, הכתב הותיק של רשת ב׳ וכאן 11 באזור הדרום, אושפז הבוקר (חמישי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע, זאת על רקע דימום מוחי שבו לקה.

במהלך היום קינן עבר מספר פרוצדורות רפואיות דחופות, וכעת הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מונשם ומורדם. מבית החולים נמסר כי מצבו יציב.

״משפחתנו מודה לצוות הרפואי בסורוקה על הטיפול המסור באבא" אמר יוראי קינן, בנו של ניסים. עוד קרא לציבור: "כל עוד הוא מורדם ומונשם אנו מבקשים להמנע מביקורים בבית החולים, ומודים לכולם על הדאגה לשלומו ועל התפילות להחלמתו המהירה. שמו לצורך תפילות למענו – ניסים בן פריחה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רפואה שלמה
ליאת דוידוביץ | 17-01-2019 15:03
החלמה מהירה.
2
הכתב בדרום
רובי | 17-01-2019 18:56
בעזרת בורא עולם..... מי שבירך ויברך את ניסים בן פרחה ישלח רפואה שלמה לרפואת הנפש הגוף כמו שכתוב אל נא רפא נא לו ולכל חולה ישראל בכלל הרחמים והסליחות ונאמר אמןןןןןןןןן תתקבל תפילתנו ברצון
התפללנו ומתפללים תמיד
לבנה אחיינית של ניסי | 21-01-2019 15:25
רפואה שלימה במהרה אמן
3
מניסיוננו במצבים כאלה
שלומית | 17-01-2019 19:12
המטופל שוהה תקופה מסויימת במעין טישטוש ולא זוכר אחר כך בכלל שהיה בטיפול נמרץ. מה שלא אמרו לנו זה שבמשך השכיבה הממושכת לא השכיבו על מזרון שמונע פצעי לחץ בגב, ולא אמרו לנו שבביקורים צריך לסגור למטופל את הידיים לאגרופים ולפשוט ליד פתוחה, בתנועות מלאות, אחרת הגידים מתקצרים והידיים מתעוותות או סתם מתקבלות וזה סיוט אחר כך לשקם את זה, כהן לגבי כפות הרגליים והגידים האחוריים של העקב. משפחה יקרה, אנא שימרו עליו עד שיתעורר.