פרקליטו של הנער העצור בשב"כ: "ראייה דלילה" - סרוגים

פרקליטו של הנער העצור בשב"כ: "ראייה דלילה"

"אני חושב שלאחר שבחודשים האחרונים הפרקליטות והשב"כ ספגו ביקרות מאוד קשה בדמות פסילת הודאות וכל מיני תרגילים מפוקפקים, יש רצון להוכיח הנה 'שוב פיענחנו'"

author-image
פרקליטו של הנער העצור בשב"כ: "ראייה דלילה"
  (Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90)

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו הגיב להצהרת התובע שהוגשה היום כנגד הקטין האחרון "הוגשה הצהרת תובע. אנחנו שאלנו מספר שאלות במהלך הדיון ונוכחנו לדעת שעדין אנחנו מאמינים שמי שחתם על הצהרת התובע ומי שאמור לחתום על כתב אישום אם יוגש. אני מאמין בהכרותי את המערכת שהיד רועדת. אני מציע ומייחל שהיד של מי שכותב את כתב האישום שיוגש ורוצה לכתוב אותו שהיד שלו תמשיך לרעוד. כי ככל שאנחנו מבינים שהראיה היחידה שקושרת את הלקוח שלנו היא ראייה בעיתית, וספק אם כתב אישום כזה צריך להיות מוגש בנסיבות הללו.

אני מקווה מאוד שאין שיקולים זרים שמלווים את המערכת המשפטית במקרה כל כך חמור. ומי שצריך לקבל את ההחלטות אני מקווה ומייחל שיקבל את ההחלטות הנכונות עד יום ראשון."

קידר הוסיף "אני חושב שלאחר שבחודשים האחרונים הפרקליטות והשב"כ ספגו ביקרות מאוד קשה בדמות פסילת הודאות וכל מיני תרגילים מפוקפקים שהוצגו בכלי התקשורת החשש תמיד מקנן יש רצון להוכיח הנה 'שוב פיענחנו' בסופו של דבר ראיה פורנזית כל כך דלילה. שחודש ימים לא מצליחים לעמוד על טיבה. לא בטוח שזה המקום להצהיר ולזעוק 'פיענחנו'. אני מציע שוב שמי שצריך לשקול את השיקולים יחשוב שוב פעם שניה האם הוא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות במקרה הזה."

עו"ד אמיר ברכה הוסיף "בהצהרת התובע לא פורט ברחל בתך הקטנה סעיף העבירה שפורט עד כה בבקשות המעצר. אי לכך אנחנו מבינים כמו שאמר חברי עדי קידר שהיד לא קלה על ההדק. והפרקליטות אני מקווה ומאמין שתעשה את עבודתה נאמנה ובסופו של דבר נגיע לכתב אישום יותר דליל משהיה בבקשות המעצר שהוגשו עד כה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה מצפים מהפרקליט להגיד?
מוזר | 15-01-2019 18:53
לפי השמועות הארבעה ששוחררו הפלילו אותו.
2
במלים אחרות שיטת סטאלין ממשיכה. יזוכה הנער!!!
עמוס | 15-01-2019 20:09
למה הימין לא מפגין בהמוניו. חצי מיליון איש !! נגד השב''כ