נפרדים מהרמטכ"ל: צמרת המדינה הצדיע לאייזנקוט - סרוגים

נפרדים מהרמטכ"ל: צמרת המדינה הצדיע לאייזנקוט

בבסיס הקריה בתל אביב התכנסו הערב (ראשון) המונים לערב הפרידה מהרמטכ"ל ה-21. נשיא המדינה: "אשרי העם שזכה בבן כמוך"; אייזנקוט: "הייתה לי הזכות לעמוד בראש צבא לוחם, עוצמתי ומרתיע"

נפרדים מהרמטכ"ל: צמרת המדינה הצדיע לאייזנקוט
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

בבסיס הקריה בתל אביב התכנסו הערב (ראשון) המונים לערב הפרידה מהרמטכ"ל ה-21 רב-אלוף גדי איזנקוט בהשתתפות ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין

עוד נוכחים: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מדלבליט, הרמטכ"לים לשעבר והפוליטיקאים לעתיד בני גנץ, גדי אשכנזי, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שרים וחברי כנסת.

הנשיא ריבלין העיד על אייזנקוט: ״היית האדם הנכון במקום הנכון, אשרי העם שזכה בבן כמוך, נקווה שניראה אותך ממלא תפקידים ציבוריים משמעותיים", רמז על העתיד.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן אמר: "‏ב- 4 השנים האחרונות בתפקידי במשרד הביטחון זכיתי לעבוד באופן שוטף עם רא"ל אייזנקוט. העבודה לצידו חשפה בפניי אדם שחף מגינוני כבוד ופוזה, ענייני, ישר והגון. 40 שנה נשא בעול ההגנה על עם ישראל ומדינת ישראל בקור רוח ומתוך אחריות אישית ותחושת שליחות. איש אשר רוח בו."

40 שנות שירות מסורות לצה"ל

על סיום תפקידו אמר ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו נפרדים היום מהרמטכ"ל. גדי, אתה מסיים מחרתיים 40 שנות שירות מסורות לצה"ל וארבע שנים כרמטכ"ל. בזמן הזה פעלנו יחד נגד איומים לבצר את ביטחון ישראל. צה"ל פעל תחת פיקודך בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם כל זרועות הביטחון. פעלנו בצורה מרשימה להתבססות הצבאית של איראן בסוריה, ובמסגרת הזאת צה"ל תקף שם מאות פעמים.

פעלנו יחד נגד ייצור נשק מדויק בלבנון ובלפרק את נשק המנהרות של החיזבאללה. פעלנו נגד מנהרות בחמאס ופעולות נגד טרור יחידים ביהודה ושומרון. פעולות גלויות וסמויות מהעין"

4 שנים של עוצמת צה"ל

את הערב סגר אייזנקוט עצמו שסיכם שפושט מדים ומסכם ארבע שנים בצבא ההגנה לישראל: "בעוד יומיים אפרד מהצבא בו שירתי ובראשו הייתה לי הזכות לעמוד. צבא שהוא בראש ובראשונה צבא לוחם, צבא מוכן, עוצמתי ומרתיע.

צבא הנשאר נאמן לערכיו מתוך הכרה כי עוצמתנו הערכית היא חלק בלתי נפרד מעוצמתנו המבצעית. צה"ל הוא צבא השומר על היותו צבא עם ממלכתי המורכב מכל גווני החברה הישראלית".

"בארבע השנים האחרונות פעלנו ללא הפסק למען הבטחת עוצמתו של צה"ל. הרחבנו את היקף אימוני כוחות הסדיר והמילואים, שיפרנו את איכות ההכשרות וחיזקנו את יכולתנו המבצעית. יחד ביססנו את העליונות, שיפרנו את יכולות המודיעין והבאנו לקפיצת מדרגה משמעותית בכל הגזרות, להבטחת מוכנות הצבא למלחמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הרמטכל נפרד
אורנה כהן | 14-01-2019 0:53
איש גדול ברוח ובכח! עוד נכונו לו עלילות ומעשים לתפארת מדינת ישראל ולטובת עם ישראל!
יחזור איזנקוט למכור אבטיחים פרצוף ובטן מתאימם
עמוס | 22-01-2019 10:49
מתאימים
2
צ.ה.ל
אברהם..עמר | 14-01-2019 15:56
תודה לרמטכל החוצה בהצלחה להיכנס בהצלחה בעזרת השם ברוך הוא ולגאולה