מוטי יוגב תוקף באולפן סרוגים: "בנט ושקד שודדים את הבית היהודי"

מוטי יוגב תוקף באולפן סרוגים: "בנט ושקד שודדים את הבית היהודי"

יוגב מבקר בחריפות באולפן סרוגים את התנהלות השרים בנט ושקד: "נטשו את הספינה, שדדו את כספה והונו את הרבנים". וחשף ששיגר מכתב למנכ"ל המפלגה מעורך דין: "כך לא עובדים"

מוטי יוגב תוקף: "בנט ושקד שדדו את הבית היהודי"

חה"כ מוטי יוגב במתקפה נגד השרים נפתלי בנט ואיילת שקד שערקו ל'ימין החדש'. לדבריו, המטרה של בנט הייתה להיות ראש ממשלה ושל הציונות הדתית לראות איך משפיעים, שתי מטרות שלא הלכו יד ביד.

"ברוך שפטרנו"

יוגב מכנה את השניים "שודדים", לאחר שקיבלו מימון בחירות מהכנסת בסכום של 5 מיליון שקלים. ואומר: הם "נטשו את הספינה – ברוכים היוצאים, הם גם לקחו את כספה- שדידה והם גם הונו את הרבנים".

הוא מביא דוגמא מהתפטרות השר יואב גלנט, "ראש הממשלה רצה לתת לו תפקיד, אבל הוא לא לקח שוום דבר מפלגתו, כך גם אחרים. לא מתאימה לכם הדרך? יש לכם תקרת זכוכית, אתם חושבים שבדרכים אחרות תגיעו לשיאים יותר גדולים? ובונים את מפלגתם על שנאת נתניהו – סבבה לכם. אבל לציונות הדתית יש דרך, לחבר את העם לזהותו, ליהדות לתורה ולארץ, מסירות נפש למען הכלל ולשם אנחנו חותרים".

30 אלף מתפקדים

עם זאת הוא מוסיף בעין טובה כי "המשבר הזה הוא הזדמנות גדולה לבירור דרכה שלה הציונות הדתית ומטרתה – לבנות את הנבחרת הטובה ביותר והמגוונת ביותר שמכילה בתוכה אנשים מגווונים מכל גווני הקשת הפוליטית".

בהמשך הדגיש,  "אין לי זמן להתעסק בבנט ושקד, הם לא מעניינים אותי", כשהוא מוביל את המאבק ליקום פריימריז ולא וועדה מסדרת. "הציבור צריך לבחור את הנבחרת. שלושים אלף מתפקדים ובהבכת יד אנשים שמשלמים כבר ארבע וחמש שנים ליום המיוחל שאליו הם משלמים – אומרים להם שלא יהיה פריימריז והם לא ישלמו, כך לא מתנהגים".

יוגב סיפר כי בעשרה ימים האחרונים ניסה לגבש מהלך מול הח"כים שלא צלח "שכולנו נצא בקריאה שאי אפשר לקיים פריימריז אלא להתחשב בדעת הציבור. אי אפשר לזרוק 30 אלף איש, זה כמעט מנדט שלם".

על העימות מול מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך הוסיף: "בשר מבשרה של הציונות הדתית, אדם שאכפת לו מאד. אבל הוא טועה מאד כשהשתלט על המפלגה עם מכתב צוואה מבנט שממנה אותו. אני אמרתי לו: 'אל תתקדמו בלעדינו', אבל ממזכירות טכנית זה עבר להחלטה שקובעת למרכז מי יהיה יו"ר הבית היהודי. מי שלא מבין הנהגה ציבורית מוביל אותנו למנהרות אפלות".

והוסיף כי החליט לשלוח לו מכתב מעורכי דין: "כך לא עובדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
יוגב היקר, זה כל כך נמוך
אביגדור | 09-01-2019 21:41
זה כל כך לא מתאים, כל כך קטנוני וילדותי, כל כך לא לעניין, כל כך לא צודק. אתה סתם הורס לעצמך, זה רק מוריד מערכך ומהמוניטין הציבורי שלך. תעצור את כל השטויות, תתרכז בעיקר.
יש לטוקבקיסטים של בנט עוד חוצפה להגיב??
תתביישו | 10-01-2019 9:37
שבו בשקט לפחות, אין בושה.
יוגב צודק באלף אחוז
א | 10-01-2019 0:19
צמד הנוכלים לכאורה גנב את דעת המצביעים כמו שרון בשעתו גם לא התפטר מהממשלה כמתחייב מהפרישה וגם שדד לכאורה את קופת המפלגה המדולדלת במשך 6 שנים ואף באקט העזיבה בושה וחרפה בגללם יעלה השמאל כמו שקרה ב-1992 וקיבלנו את הסכמי אוסלו פושעים פוליטיים במלוא מובן המילה לכאורה
2
פרישה לא ראויה
חנניה | 10-01-2019 0:01
פרישתם של נפתלי בנט ואיילת שקד - היא מעשה בלתי הגון ובלתי ראוי, ובפרט כאשר גם ערב פרישתם הם הצהירו וצידדו בהליכתם לבחירות יחד ובראשות הבית היהודי. אבל היכן היו שלושת חברי הכנסת הרב אלי בן דהן, מוטי יוגב וניסן סלומינסקי במשך כל שנות כהונתם של בנט ושקד ?. הם השלימו ושתקו ולא פצו פה בשום נושא או תחום כנגד המהלכים של בנט. ממה הם פחדו ? הם היוו מעין מנזר השתקנים.המזכל ניר אורבך היה הזרוע המבצעת שלהם, והוא אחראי ללא מעט מחדלים {כמו גם להישגים} ובפרט לכך שהוועידה והמרכז ובית הדין היוו מוסדות פיקטיביים, לא דמוקרטיים, מוסדות לחגיגות המימונה שנערכו כאשר המרכז הארצי נחלק לצפון, דרום ומרכז. כחבר ותיק בפועל המזרחי ובמפדל זל זכורים לי דיונים ערים ונוקבים מאד בוועידות התנועה, במרכז המפלגה ובוועד הפועל - בתחום הערכי, המדיני, החברתי וחוקת המפדל. אין לי אמון בנאמנותו של ניר אורבך, בימים אלה, להבית היהודי. אני מקווה מאד, שהוא לא ייבחר לשמש כמועמד ריאלי ברשימה לכנסת. יחד עם זאת מבחינת ההגינות חייבים לציין שבנט, שבהשוואה לכל מנהיגי המפדל בעבר מאז הקמת המדינה, ינק וייצג הכי מעט ממשנת הציונות הדתית, ממשנת התורה והעבודה ועוד. אך הוא הביא לא מעט הישגים לציונות הדתית. ואילו איילת שקד כשרת המשפטים הביאה הישגים מרשימים למדינת ישראל, לחברה כולה ובפרט לציונות הדתית – מה שלא הצליחו להביא משה אונא ויוסף גולדשמידט – כיושבי ראש וועדת חוקה בכנסת, והרב דר זרח ורהפטיג – תלמיד חכם ומשפטן דגול, שר הדתות ופרופ. אבנר שאקי {משפטים} – כל הנל זל - שתרמו רבות בנסיבות הפוליטיות של הימים ההם למדינה, ליהדות הדתית ולציונות הדתית.
3
מוטי שחרר!!
איתן | 10-01-2019 2:04
במקום להתעסק במה היה אולי תתחיל להתעסק במה שיהיה? ותתחיל בזה שתעזוב גם אתה
לעזוב הכי קל
ג | 10-01-2019 8:08
אבל יש אנשים עם אחריות וערכים כמו מוטי יוגב (לא משהו שציניקנים כמוך מסוגלים להבין)
4
מר D9
ניסים | 10-01-2019 8:32
לא עשית כלום בפוליטקה לא בגלל בנט - אלא בגלל שאתה לא מתאים
5
בגידה באמון
זאב לוין | 10-01-2019 8:42
הציונות הדתית לא עניינה את בנט. הוא הצליח להגיע לתודעה הציבורית , על גבם של רבנים וחברים וחברות תמימים, המאמינים בדרך השילוב שבין התורה והמדינה. גם בארועים משמעותיים כמו טקס תשעים שנה להקמת המושב הראשון של תנועת הפועל המזרחי , הוא לא טרח להגיע, והסתפק בברכה מוקלטת. את נושא הרבנות והדת במדינה העביר לחרדים- כנראה מחוסר עניין מצידו לנושא האמור.
6
יוגב
יצחק | 10-01-2019 9:25
אדם הזוי. בלי בנט ושקד לא היו יודעים מי אתה. רק בזכותם מבית חבר כנסת. אתה חייב להם תודה ענקית!
7
"סרוגים". כתב עם עגיל באוזן וכיפה בגודל סיכה.
אביחי | 10-01-2019 9:35
לא סתם סרוגים הוא אתר הבית והמפרסם הראשי של בנט-שקד.
8
ניר אורבך החפרפרת של בנט רוצה שנבריח מנדטים!
שאול | 10-01-2019 9:43
כמה תמימים אפשר להיות, כמה? ומוטי , תילחמו, ודי עם החברים חברות מצוינים ומצוינות, זה לא מרצ פה ולא לנסות להשמע כמו מרב מיכאלי.