יוגב לרב אלי בן דהן: "הפעם אתה עושה טעות" - סרוגים

יוגב לרב אלי בן דהן: "הפעם אתה עושה טעות"

ח"כ יוגב שיגר היום (רביעי) מכתב לסגן שר הביטחון אלי בן דהן, שמועמד לראשות המפלגה וקרא לו לא להיכנע לוועדה מסדרת, ולהצטרף לקריאתו לבחור את היו"ר וחברי הרשימה בפריימריז

יוגב לרב אלי בן דהן: "הפעם אתה עושה טעות"
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

ח"כ מוטי יוגב שיגר היום (רביעי) מכתב לסגן שר הביטחון אלי בן דהן, שמועמד לראשות המפלגה. קרא לו לא להיכנע לוועדה מסדרת, ולהצטרף לקריאתו לבחור את היו"ר וחברי הרשימה בפריימריז.

יוגבהזכיר לבן דהן את מעברו מהאיחוד לאומי לבית היהודי וכינה זאת "מהלך אמיץ", כשהתמודד בפריימריז. "השגת תוצאה מדהימה. הרווחת את אמון הציבור ביושר, התמודדת במערכת קשה והצלחת, אני מעריך אותך על הדבר הזה".

אל טען כי הפעם לצער הוא "עושה טעות". יוגב שפרש אתמול מהמירוץ לראשות הבית היהודי טען כי "הכסף שהיה לפריימריז בזמן שנפתלי ואיילת היו, הוא אותו כסף שיש כרגע", אולם, העובדה שבאים ומנסים כרגע לדבריו "לכפות ועדה מסדרת הוא קעקוע הדמוקרטיה במפלגה שלנו. הדבר הזה לא הגון ולא הוגן כלפי הבוחרים שלנו. מי יחזיר למתפקדים את הכסף"?

יוגב יצא נגד אמירת בן בן דהן כי פרישתו נובעת משיקולים אישיים. "בניגוד למה שרמזת, הצעתי לא נובעת מתוך ראייה אישית. זו לא העת לעסוק בשאיפות פוליטיות אישיות. הסרתי את מועמדותי משום שאני רוצה להתרכז בבניית בסיס רחב, איתן ודמוקרטי שיזכה מחדש באמון הציבור. אם לא נעשה זאת, אנחנו עלולים שלא לעבור את אחוז החסימה או לשתף פעולה עם גורמים שבינם ובין הציונות הדתית, אותה אנחנו מייצגים, אין כלום".

לבסוף קרא גם לשאר הנהגת הבית היהודי יחד עם המרכז הנבחר "שלא לגזול את הכח מהבוחר. כך נוכל להמשיך ולהיות חלק מההנהגה למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל", דברי יוגב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם לא יהיו פריימייריז אתבע גם את הבית היהודי
וגם חברי המרכז | 09-01-2019 18:09
נגיש תביעה ייצוגית נגד המפלגה, ראשיה וחבריה להחזר תשלומי החברות לחמש השנים האחרונות. מה חשבתם שילמנו כספים בכדי שנבחר בעצמינו מי יהיו חברי הכנסת והיור, ורבנים או וועדה תמנה אתם. אין בעיה תחזירו את הכסף לכל המתפקדים מאז הבחירות הפנימיות הקודמות. תכינו את פנקס הצ'יק האישי שלכם כי תישאו באחריות החוזית