מוטי יוגב הסיר את מועמדותו ליו"ר הבית היהודי - סרוגים

מוטי יוגב הסיר את מועמדותו ליו"ר הבית היהודי

בהודעה מיוחדת, ח"כ מוטי יוגב, הודיע על הסרת מועמדותו מראשות הבית היהודי: "זו לא העת לעסוק בשאיפות פוליטיות אישיות" וקרא לחברי המפלגה לקיים פריימריז פתוחים לרשימה וליו"ר

מוטי יוגב הסיר את מועמדותו ליו"ר הבית היהודי

בהודעה מיוחדת, ח"כ מוטי יוגב, הודיע הצהריים (שלישי) על הסרת מועמדותו מראשות הבית היהודי. בסרוגים פרסמנו לראשונה כי יוגב יהיה מוכן לוותר על מקומו לטבת מועמד חיצוני.

"זו לא העת לעסוק בשאיפות פוליטיות אישיות, אלא בבניית בסיס רחב, איתן ודמוקרטי שיזכה מחדש באמון הציבור", הסביר  במכתב ששיגר לחברים ולחברות בציונות הדתית ובבית היהודי. וקרא להם לצאת נגד וועדה מסדרת "שתחליט עבורכם על יושב ראש המפלגה או מי מנבחריה".

"נקיים פריימריז פתוחים שינוהלו ברחבי הארץ, בהם ייבחרו יו"ר המפלגה ונבחריה. כך נשיג מחדש אמון ציבורי רחב ומגוון, נביא לנבחרת טובה ומגוונת,שתביא את התוצאה הטובה ביותר, בבחירות הכלליות הבאות עלינו לטובה. זה הזמן להציל את הבית היהודי, הדגיש.

יוגב הודיע על מועמדותו יממה לאחר פרישתם של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מהמפלגה ומאז הוא מותח ביקורת חריפה על המהלך של השניים ויוצא נגד מנכ"ל המפלגה ניר אורבך שמבקש לאשר את יו"ר המפלגה הבא ורשימה לכנסת על ידי מועצה ציבורית, שתהא מורחבת יותר מועדה מסדרת אך בעלת אותם מאפיינים.

בשבוע שעבר פירסמנו כי יוגב פנה אישית לכמה דמויות בציונות הדתית, בהם מדובר בין היתר, באברהם ליפשיץ, שרק לאחרונה פרסמנו לראשונה בסרוגים כי שר החינוך נפתלי בנט החליט להאריך את כהונתו כראש החמ"ד בעוד שמונה חודשים עד לאחר הבחירות.

עוד ברשימה: האלוף יפתח רון-טל, הרב רפי פרץ, מזכ"ל הקיבוץ הדתי אמיתי פורת, ועוד כמה דמויות מהאקדמיה, יוצאי צבא, עשייה חברתית וחינוכית שסירבו.

בשיחה אמר אז כי  "אם הסקרים יאמרו שיש אחרים שיביאו לאלקטורל גבוה יותר ויחזקו את כוחו של הבית היהודי, אני בשמחה אהיה מוכן להעביר להם את ההובלה כדי שהבית היהודי יהיה הכי גבוה שאפשר". ומדגיש כי "לא אלחם על תפקיד היו"ר בכל מחיר, אם יגיע אדם שאישיותו תשחוף קולות רבים יותר. המטרה היא שהבית היהודי יהיה הכי גדול וחזק שאפשר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
להישרדות "הבית היהודי" ,דרושים אישים רמי מעלה
דחוף דחוף !!! | 08-01-2019 15:49
המלצה לשילוב אישים ברשימת הבית היהודי עמ להציל את מה שנותר מהבית היהודי ,אני ממליץ לשלב ביטחוניסטים ואישי ציבור. מועמדים ביטחוניסטים בכירים לראשות הרשימה הבית היהודי : 1) האלוף (במיל.)יעקב עמידרור (כידוע, אדם דתי ,עם רקורד צבאי עשיר, בעל איכויות גבוהות ,סרוג). 2) האלוף (במיל.) יפתח רון-טל (כידוע, אדם דתי ,סרוג). 3) האלוף (במיל.) גרשון הכהן (כידוע, בוגר נתיב מאיר,אדם מסורתי מאוד ,עם השקפת עולם תואמת לציבור שלנו) 4) המפכל היוצא רוני אלשייך (לענד, הוא איננו חייב בתקופת צינון ) 5) האלוף (במיל.) יאיר נווה (כידוע,בוגר נתיב מאיר , אדם דתי ,סרוג) 6) מועמד נוסף ,אף הוא בכיר בטחוני. יורם כהן(לשעבר ראש השבכ, כידוע, אדם דתי ,סרוג). אפשר להציע מקום ריאלי לאדם נוסף משכמו ומעלה: הרב, (אלמ במיל.) משה הגר-לאו. פרט לביטחוניסטים,יש גם המון אישים בכירים מאוד בציונות הדתית : 1) פרופ' אביעד הכהן 2) הרב יובל שרלו 3) הרב אליקים לבנון 4) פנחס ולרשטיין (מנכל מועצת ישע,לשעבר)
אף אחד לא משוגע להיכנס להתכתשויות
א | 09-01-2019 12:46
עם מרזל וסמוטיץ
לא כולם באמת ימנים
יהודי | 08-01-2019 17:25
גרשון הכהן הוא מפקד הגירוש, הגירוש מגוש קטיף נשבענו 'לא נשכח ולא נסלח במיוחד לא לאדם כזה יורם כהן לא ממש ימני (כמו כמעט כל הלשעברים) אלשיך גם לא ככ ימני היה ראש המחלקה 'היהודית' בשבכ
2
רק פרופסור הילל וייס!
חיים וייס | 08-01-2019 16:00
דתי, ימני ומטורלל במידה! יוכל להביא את קולות המטורללים של עוצמה יהודית וגם קולות מתונים יותר שהתואר פרופסור מרשים אותם.
האם הממליץ חיים וייס הוא בנו / קרוב משפחה ?
משה | 08-01-2019 17:36
חוצמיזה שאותי כבר הברחת...
ואתה לא משוחד בכלל
א | 08-01-2019 17:28
.
3
רק אברהם ליפשיץ לא סתם בנט רץ להאריך לו את הק
יהודה | 09-01-2019 6:39
הוא יודע שליפשיץ כריזמטי אינטלגנט ציוני איש חינוך משכמו ומעלה סוג של חנן פורת בשילוב זבולון המר ובנט מפחד ממנו.