"לבד": נועם בנאי בסינגל נגד 'דור הסלפי'

"לבד": נועם בנאי בסינגל נגד 'דור הסלפי'

מרגיש לבד: בנו של מאיר בנאי ז"ל, הזמר נועם בנאי משיק סינגל חדש מתוך אלבומו החדש, אותו כתב והלחין על עולם הרשתות החברתיות, שיוצר מציאות שקרית ויוצר בדידות גדולה מאי פעם. צפו

author-image

(קרדיט: מילים ולחן: נועם בנאי| עיבוד והפקה מוזיקלית: פטריק סבג)

"בעידן כל כך עמוס ומלא גירויים, שבו אנחנו משתפים את מה שעובר עלינו באופן כל כך מהיר ומיידי. כשהחוויות שלנו מתועדות בין רגע ברשתות החברתיות, ובאותה הקלות והמהירות גם נמחקות, הגבול הדק שבין ביחד ללבד הולך וגדול עד שלפעמים קשה לזהות אותו. זה הרגע בו יכולה להתגנב לה תחושת הבדידות".

לאחר שחזר לפיוטים מבית אבא (מאיר בנאי ז"ל) והשתתף בפרויקט הניגונים "צמאה", נועם בנאי משיק סינגל חדש מתוך אלבומו החדש, שהשיק לאחרונה.  הסינגל החדש "לבד", הוא סינגל שכתב והלחין נועם על עולם הרשתות החברתיות, שיוצר מציאות שקרית ויוצר בדידות גדולה מאי פעם.

"לפעמים אני מרגיש לבד. יש לי אותי, כל השאר קצת זר" מספר נועם על השיר "אני מניח שאלו תחושות שכולנו מרגישים באופן כזה או אחר. אנחנו רוצים לאהוב, להרגיש שייכים, אבל לפעמים לא מוצאים את הדרך. כמה שבועות אחרי שכתבתי את השיר החדש ״לבד״, הגיע פורים- ולמרות כל השמחה, האהבה והביחד שהיה ברחוב, כולם הרגישו לי בודדים מאי פעם…"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נכון.אדם רוצה להרגיש שייך למשהו טוב
יפה יוסף | 07-01-2019 14:23
אהוב להרגיש שהוא קיים.מהחברה קשה מאוד קשה לקבל את זה.בשביל לקבל " אהבה " מהחברה " חיבים לאבד את הזהות ולא לחיות את עצמך .רק מהקב"ה אפשר לקבל אהבה אמיתית.זה הגרעין של העולם.אהבה ואהבת