הערה פיקודית למזכירו הסרוג של נתניהו - סרוגים

הערה פיקודית למזכירו הסרוג של נתניהו

הרמטכ"ל ערך בירור עם מזכירו הצבאי של נתניהו, אבי בלוט, והחליט לרשום לו הערה פיקודית לאחר שלא הביא את הנחיית נתניהו בזמן שיכלה למנוע את פינוי עמונה: "הקצין הודה בטעות"

author-image
הערה פיקודית למזכירו הסרוג של נתניהו
  (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט ערך היום (שישי) בירור עם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, תת-אלוף אבי בלוט, אודות התנהלותו לפני פינוי עמונה אתמול. איזנקוט הבהיר לבלוט כי הדרך בה נהג הייתה שגויה ורשם לו הערב פיקודית.

"הקצין טעה בכך שלא הביא את הנחיית ראש הממשלה בזמן אמת לידיעת הגורמים המוסמכים בצה"ל. הקצין הכיר בטעותו וציין כי יפיק לקחים להמשך", נאמר בהודעת דובר צה"ל.

נזכיר, כי בלוט לא הביא את הנחיית נתניהו לידיעת הגורמים המוסמכים בצה"ל. בעקבות כך יצא פינוי עמונה לפועל בניגוד לעמדתו של נתניהו.

אמש ביקש ראש הממשלה נתניהו מהרמטכ"ל גדי איזנקוט לזמן את מזכירו הצבאי אל"מ אבי בלוט לבירור, בטענה שלא העביר בזמן את הנחייתו לבטל את פינוי עמונה הקשה שבוצע אתמול.

לפי "חברת החדשות", ראש הממשלה הוראה ביום רביעי בלילה שלא לבצע בחמישי בבוקר את פינוי הצעירים והמשפחות מהמקום, אך מתחקיר ראשוני עולה כי בקשתו שהועברה רק בשעות הבוקר התקבלה מאוחר מדי לאחר שהפינוי כבר החל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
לא מבין את ההתקרבנות
התמים | 04-01-2019 15:21
הקצין קיבל הערה פיקודית - ובדין. מאידך גיסא, הפינוי היה חוקי ומוצדק. קבוצת אנשים מנסה לכפות את דעתה בכוח על מדינה שלימה, תוך ציפצוף ארוך על החוק ותוך הפעלת אלימות נגד שוטרים . מי שחושב שהוא מעל לחוק - טועה ומטעה. לחווה שהוקמה לא ניתן היתר ודינם של הנאחזים בה אחד הוא : פינוי. אם יש צורך גם בכוח, ואם יש צורך - גם העמדת המתפרעים לדין. אין חסינות לקוזקים של הקבה. מפוררי המדינה מבפנים שסבורים שהם יודעים מה טוב למדינה יותר טוב מכל אחד אחר - ואם הדבר מנוגד לחוק, שילך החוק לעזאזל.
2
בבל"ת. בלוט "שוכב על הגדר" ...
משה | 04-01-2019 15:24
בבלת !!! המזכצ בלוט שוכב על הגדר, כדי למלט את ביבי מהאשמה כלשהיא , שהרי יטען לחפותו ,בבחינת; ,מה אתם רוצים ממני ? זה לא אני - זה הוא חזקת החפות איננה עומדת פה לביבי.
3
דבר תורה הולם במיוחד לרוה"מ
דוד | 04-01-2019 15:28
בפרשת השבוע וארא: ולא שמע אל משה מקוצר רוח במקום ששם מחשבתו של האדם, שם הוא נמצא כולו, כי העיקר – המחשבה! תחשוב טוב – יהיה טוב! שבת שלום
4
וואו ממש מפחיד
פיני | 04-01-2019 15:35
יייששש יעזור, הערה פיקודית ובינתיים שוב גרשו יהודים מביתם ילדים קיבלו מכות, ולקצין הנחמד יגידו נו נו נו.... וביבי מחכך בידיו ונהנה.... מי מאמין לשטות, הרי ברגע שביבי שמע היה יכול לעצור את התהליך, אך העדיף לחכות 24 שע' כדי לומר נו נו נו... תמשיכו להאמין לימין של ביבי ושל בנט שלא עשה כלום ולמזלנו היחיד שהיה שם זה סמוטריץ
5
גם אם אמת נתניהו בבעיה קשה
גדי | 04-01-2019 15:46
הוא לא יודע מה נעשה במדינה? מילא שיבלף שהוא העביר והמזכיר לא העביר הלאה?!
6
פתי מאמין לכל דבר-
חיים | 04-01-2019 15:48
לא מאמין שבלוט לא העביר בזמן את ההנחיה. יתכן ובכוונה ביבי נתן את ההוראה לא בזמן בכדי להפיל על בלוט את הצרה. לשקר לא עולה כסף ולא בכסא .
7
מזכיר צבאי של ראש הממשלה
יהודה | 05-01-2019 15:03
אי העברת הוראה בזמן אמת. המדינה מתנהלת בשלומיאליות. הרמטכל עושה במדינה ככל העולה על רוחו. בתי המשפט צדק אין בהם. בגצ וכל החונטה שם צוברים הון עתק באופן לא ממש ברור, וכולם מנסים לטמון ראשם בחול, מפחדם מאהרון ברק, שצבר עד היום 17 דירות פאר, עצר את המיסוי על דירה שלישית ומעלה, מה הפלא? יצטרך לשלם מס מאוד גבוה, ומי יודע יתכן ויחקרו אותו מהיכן סכומי העתק שרכש כמות כזו של דירות, והאם שילם עליהם את כל המיסים כנידרש?
8
ביבי הקריב חייל
ניתוח | 05-01-2019 20:13
כמו בשחמט. הקריב חייל כדי לרצות את הרבנים.
9
ביבי אתה חושב שאנחנו מטומטמים!
משה | 05-01-2019 22:00
10
בשביל מה הכיפה על הראש? חוץ מאשליה מה זה נותן
נפתלי | 06-01-2019 1:32
שורף את עולם הערכים של עצמו בשביל מי שלא סופר אותו ממטר
11
כאשר ביבי יקנה טלפון נייד
נרקיס | 06-01-2019 1:46
הוא יוכל לשלוח ווטסאפ ולראות שני V כחולים ליד ההודעה ששלח למזכיר הצבאי . כל עוד הוא משתמש ביונות דואר או פתקים - הוא מתקשה לעקוב... בבחירות אבחר המועמד עם טלפון נייד. קצת מפחיד שראש הממשלה שלנו לא מחובר...
12
ביזיון. עובדים על הציבור
תגובה | 06-01-2019 6:26
האחריות של נתניהו. היה צריך לוודא שהפקודה מתבצעת. העונש העלוב למזכיר נלעג. עבודה בעיניים. חושבים שהציבור מטומטם