השאירו חובות וברחו? בנט ושקד חושפים את המספרים - סרוגים

השאירו חובות וברחו? בנט ושקד חושפים את המספרים

ראשי מפלגת 'הימין החדש', נפתלי בנט ואיילת שקד, מגיבים לטענות לפיהן הן עזבו את המפלגה והותירו אחריהם חובות כבדים, וטוענים כי בדיוק ההיפך הוא הנכון: "מצבה הפיננסי של הבית היהודי לא נפגע מהקמת הימין החדש"

author-image
השאירו חובות וברחו? בנט ושקד חושפים את המספרים
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

ראשי מפלגת 'הימין החדש', נפתלי בנט ואיילת שקד, מגיבים לטענות לפיהן הן עזבו את המפלגה והותירו אחריהם חובות כבדים, וטוענים כי בדיוק ההיפך הוא הנכון.

גורם במפלגה מסר כי "בשנת 2012, עת הצטרפו השרים בנט ושקד למפלגת הבית היהודי, היקף החוב במפלגה עמד על כ-40 מיליון ש"ח. בשנים האחרונות צומצם החוב באופן משמעותי לפחות מ-20 מיליון ש"ח".

הגורם ציין כי "מדובר בחובות עצומים שצברה המפלגה לאורך עשרות שנים, ואלו צומצמו על ידי השרים בנט ושקד, ביחד עם המנכ"ל ניר אורבך, תוך שהם הפיחו חיים במפלגה, הציבו אותה בקדמת ההנהגה של מדינת ישראל והביאו אותה הן למספר קולות והן לתפקידים בממשלה שהמפלגה מעולם לא החזיקה בהם".

"לפיכך", הוסיף הגורם, "בנט ושקד השאירו את הבית היהודי במצב טוב לאין ערוך מכפי שהיה עם הצטרפותם, וטרם הקמת מפלגת 'הימין החדש' קיימו שורת פגישות במטרה להעביר את הנהגת המפלגה בתהליך סדור לידיים אמונות".

על הטענה כי עזיבתם פוגעת במימון המפלגות של הבית היהודי, השיב הגורם כי "תשלום מימון הבחירות השוטף של המפלגה נשאר כולו בידי הבית היהודי. לכן, ואת זאת אמר גם החשב הכללי של הכנסת, מר חיים אבידור, בדיון שהתקיים אתמול בוועדת הכנסת, מצבה הפיננסי של הבית היהודי אינו מושפע כלל מהקמת הימין החדש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חוב
יו יו, גם | 31-12-2018 16:52
בכלל לא חשוב בכמה צומצם החוב- חשוב איזה חוב נשאר ואיך הוא מתחלק בין השותפים לשעבר.
על הקטנת החוב בניהול נכון - צריך לתת להם צל"ש
עט | 01-01-2019 13:38
רק כפיות טובה יש בבית היהודי לא יודעים לפרגן ולקבל את האחר תודה לאל שהם פתחו מפלגה כבר לא סובל את הבית היהודי
2
לא הבנתי החוב צומצם "על ידם"? אישית?? שקר!
והחובות משברחו? | 31-12-2018 18:28
ונוסף לזה השאירו את כל החובות על הראש של הבית היהודי נכון להרגע (20 מיליון נדמה לי). הם פרשו 3 ימים לפני ההכרזה על פירוק הממשלה, כי לפי החוק זה פוטר אותם מחובות המפלגה. הרצחת וגם ירשת זה נקרא נראה לי.
3
מנטליות הייטקיסטית במירעה...לדלג מחברה לחברה
חשו מיצוי.... | 31-12-2018 22:24
בנט לא הייטקיסט, אבל כמו רבים בתחום, ברגע שאתה לא מרגיש שאתה אישית יכול להתקדם, אתה פורש ועובר לחברה אחרת. זו המנטליות שרשם הפטנטים רשם אותה עש ציפי ליבני ועכשיו בנט ושקד מאמצים. חבל על המדינה אם אלה בניה ובנותיה.
4
הפירוק
יחיאל | 01-01-2019 12:11
יופי שק-נט. סוף סוף נפרדתם מהכנופיה של המתריד הסדרתי והצנון היבר השני.
5
"סרוגים" הוא עובד כיחצן של שקד-בנט עכשיו?
מביכים | 01-01-2019 20:20
מביכים