"טראמפ יוודא שדעאש מובס לפני הנסיגה מסוריה" - סרוגים

"טראמפ יוודא שדעאש מובס לפני הנסיגה מסוריה"

הסנאטור הרפובליקני לינזי גרהאם נפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ושוחח עמו על הנסיגה האמריקנית מסוריה. לטענתו, "טראמפ רוצה לוודא שדאעש יובס לחלוטין ושאיראן לא תמלא את הוואקום לפני שנעזוב"

"טראמפ יוודא שדעאש מובס לפני הנסיגה מסוריה"
  נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם נפגש הלילה (ראשון) עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ושוחח עמו על הנסיגה האמריקנית מסוריה, שאליה גרהאם התנגד נחרצות. בתום הפגישה גרהאם אמר כי טראמפ הורה להאט את הנסיגה המתוכננת, זאת כדי לוודא שדאעש מובס לחלוטין.

"[טראמפ] אמר לי כמה דברים שלא ידעתי ושגרמו לי להרגיש הרבה יותר טוב בנוגע לכיוון שלנו ומה שאנחנו הולכים לעשות בסוריה" אמר לכתבים בתום הפגישה. "עדיין יש לנו כמה חילוקי דעות, אבל אני יכול להגיד לכם שהנשיא חושב לעומק והרבה זמן על הנושא. הוא חשב על איך להסיג את הכוחות שלנו, אבל במקביל להשיג את האינטרסים הביטחוניים הלאומיים שלנו".

"אני חושב שהנשיא טראמפ רוצה לוודא שדאעש יהיה מובס לחלוטין ושאיראן לא תמלא את הוואקום לפני שנעזוב את סוריה" הוסיף. "המסע שלו לעיראק בשבוע שעבר פקח את עיניו, והוא הבין שהוא צריך לסיים את מה שהוא התחיל שמה. אני חושב שאנחנו מאטים את זה בצורה חכמה". עוד ציין כי טראמפ יוודא שטורקיה לא תתקוף את הכוחות הכורדים לאחר הנסיגה מסוריה, וכן כי הוא הבטיח לאנקרה שיהיה לה אזור חיץ על מנת להגן על האינטרסים שלה.

במשרד ההגנה האמריקני אמרו אמש כי הבית הלבן שוקל כעת מספר תכניות לנסיגה "מכוונת ומבוקרת" מסוריה. ברשת רויטרס העריכו כי הנסיגה תתבצע תוך 120 יום, אך ייתכן כי פרק הזמן הנדרש להשלמת המהלך יהיה ארוך יותר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו