כולנו מתפרקת? ח"כ שלישי עוזב את המפלגה של כחלון - סרוגים

כולנו מתפרקת? ח"כ שלישי עוזב את המפלגה של כחלון

אחרי יואב גלנט ואלי אלאלוף, חבר הכנסת מייקל אורן הודיע כי יעזוב את מפלגת כולנו: "אינני זונח את השליחות המדינית. אמשיך להילחם נגד ארגוני החרם וקבוצות אנטי-ישראליות ולייצג את ישראל ברחבי העולם"

כולנו מתפרקת? ח"כ שלישי עוזב את המפלגה של כחלון
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

אחרי הדיווחים על עזיבה אפשרית של השר יואב גלנט את מפלגת 'כולנו' ומעבר לליכוד, ואחרי שחבר הכנסת אלי אלאלוף הודיע כי לא יתמודד בבחירות הבאות, חבר כנסת נוסף ממפלגתו של כחלון הודיע הבוקר (ראשון) על עזיבתו את המפלגה. מדובר בחבר הכנסת מייקל אורן ששימש כסגן שר במשרד ראש הממשלה ועסק רבות בנושא ההסברה.

ראוי לציין כי אורן לא הצהיר על פרישה מהחיים הפוליטיים וההערכות הן כי קיימת אפשרות שהוא ישתלב במפלגה חדשה. בנוסף, גם שריון במפלגת הליכוד הוא תרחיש אפשרי מבחינתו.

"בשנת 2015 נקראתי לרגל לשרת את מדינת ישראל בכנסת", צוטט אורן ב'ישראל היום'. "במשך ארבע שנים מלאות כחבר כנסת ולאחר מכן כסגן שר, פעלתי ללא לאות לחיזוק יחסי ישראל בעולם. נפגשתי עם מנהיגים רבים, נלחמתי בארגוני החרם ועסקתי בהסברה לשיפור תדמיתה של ישראל".

"אינני זונח את השליחות המדינית. אמשיך להילחם נגד ארגוני החרם וקבוצות אנטי-ישראליות ולייצג את ישראל ברחבי העולם", חתם אורן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מחיר למשתכן הגרלה = הונאה
ראובן | 30-12-2018 11:13
הבינו את הסכנה להשתייך למפלגה המפזרת בלוני אוויר חם.
2
כולנו כבר התפרקה
רוני | 30-12-2018 11:21
לא בוצעה שום הבטחה שהמפלגה התחייבה לפני הבחירות. מחירי הדיור עלו, יוקר המחיה עלה, החשמל עלה, חלב עלה . בקיצור... לא רואה סיבה לבחור בהם שוב.
3
עשה בשכל. קרא נכון את העתיד של "כולנו".
יוסף | 30-12-2018 11:59
שר אוצר שרק זורק ומפזר כל הזמן בלוני ניסוי בחוסר מקצועיות משווע על חשבון גב האוכלוסייה, בין דלת אמצעים היא ובין שלא, הספיק לכולנו די ויותר. כל העוזבים את המפלגה המאכזבת קוראים נכון את המפה הפוליטית.
4
ח"כ אלאלוף?
מי שמע? | 30-12-2018 12:23
ככה זה שיש דיקטטור ושמו כחלון
5
סוסמת
אבו נאצר | 30-12-2018 12:34
כחלןן הפך שלד פוליטי שאין לו קונים.