יומיים אחרי שחרור מהכלא: גנב אופנוע ונהרג בתאונה - סרוגים

יומיים אחרי שחרור מהכלא: גנב אופנוע ונהרג בתאונה

רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונה בכביש 89, סמוך לכניסה לנהריה. הצעיר, שהשתחרר מהכלא לפני יומיים במסגרת מבצע שחרור האסירים, סטה מנתיב הנסיעה והתנגש בעץ

author-image
יומיים אחרי שחרור מהכלא: גנב אופנוע ונהרג בתאונה
  זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

טרגדיה בנתניה: רוכב אופנוע נהרג היום (שבת) בתאונה עצמית שהתרחשה הבוקר בכביש 89, סמוך לכניסה לנהריה. על פי ההערכות, נהג האופנוע סטה ככל הנראה מנתיב הנסיעה ופגע בעץ. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.

ההרוג- צעיר בן 25- השתחרר לפני יומיים ממאסר במסגרת מבצע שחרור האסירים. במשטרה בוחנים כעת אפשרות כי הוא נהג באופנוע גנוב, ואינו בעל רישיון נהיגה תקף. נסיבות התאונה ופרטי נחקרות הן במישור התעבורתי והן במישור הפלילי.

"הייתי בדרכי הביתה כשמולי בנתיב הנגדי הגיע רוכב האופנוע" סיפר פרמדיק מד"א רביב אברהם, שהיה עד לתאונה הקשה. "הוא איבד שליטה ומעוצמת התאונה נפגע באורח אנוש, האופנוע שהמשיך בתנועה נעצר בתמרור במרחק של עשרות מטרים. מיד דיווחתי למוקד על האירוע וביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לי אלא לקבוע את מותו".

"למרבה הצער לא צלחה לו דרכו בחיים. מספר פעמים הוא ניסה בכוחות גדולים להשתקם ולא הצליח" אמר עו"ד ליאור דוידי, שייצג בעבר את ההרוג כשהואשם בעבירות רכוש. "מדובר בטרגדיה על טרגדיה למשפחה טובה. גם לו היה פוטנציאל גדול, ועצוב לי שלא הספיק להתממש".

כזכור, ביום חמישי האחרון 970 אסירים שוחררו מוקדם מהצפוי ומתאריך השחרור שנקבע להם, בעקבות הצפיפות הרבה בבתי הכלא. בין העבריינים שהשתחררו נמצאים בין היתר, כאלו שריצו עונש על עברות חמורות- עבירות אלימות, רכוש, סמים, עבירות מין ופדופיליה. ובעלים מכים. זאת אומרת, אסירים פליליים שגזר הדין אותו קיבלו הוא עד ארבע שנות מאסר, למעט אסירים ביטחוניים.

שחרור האסירים מתבצע בעקבות החלטת בג"ץ לפיה עד סוף שנת 2018 חייבת המדינה לדאוג לשיפור משמעותי בתנאי המחיה של אסירים ועצורים בבתי הכלא. כיוון שלא היה ניתן לדאוג לשיפורים אלו, וכן בעקבות הצפיפות הגוברת בבתי הכלא, הוחלט על ביצוע שחרור מוקדם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עוד תרומה של הבג"ץ לציבור בישראל.
אלמוני | 22-12-2018 19:13
כבר אין מילים.
2
איפה כאן הטרגדיה?
רודף צדק | 23-12-2018 11:51
אני לא רואה שום טרגדיה אלא פסק דין של צדק פואטי. הבחור עבריין מועד שחזר לסורו מספר פעמים, שוחרר בשל פסיקה הזויה של בג״צ וסופסוף מישהו בשמיים התעורר והחליט לשים קץ לפארסה הזאת.