הלוחם שנפצע בעימות עם מחבל שוחרר מבית החולים - סרוגים

הלוחם שנפצע בעימות עם מחבל שוחרר מבית החולים

כשבוע אחר שנפצע באורח קשה במהלך עימות עם מחבל ערבי בעמדה צבאית סמוך ליישוב בית אל, חייל 'נצח יהודה' נווה רותם, שוחרר מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים

author-image

כשבוע אחר שנפצע באורח קשה במהלך עימות עם מחבל ערבי בעמדה צבאית סמוך ליישוב בית אל, חייל 'נצח יהודה' נווה רותם, שוחרר לפני זמן קצר (חמישי) מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

כזכור, ביום שישי שעבר בשעות הבוקר, מחבל ערבי הצליח לחדור ליישוב ולהגיע לעמדה של צה"ל שם הוא התעמת עם רותם. במהלך העימות ביניהם הכה המחבל את רותם באבן ופצע אותו קשה. המחבל נמלט ומצוד מתנהל אחריו. רותם פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

לאחר האירוע נמסר מצה"ל כי "לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני-קשה לאחר שהתפתח מאבק בינו לבין מחבל במהלכו פגע בו המחבל עם אבן ממרחק קצר בעמדה צבאית סמוך לישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית 'בנימין'. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

לאחר תחקיר האירוע נמסר מצה"ל כי "במהלך המאבק שהתפתח, המחבל דקר את הלוחם בסכין וכן פגע בו ממרחק קצר באמצעות אבן. מהסימנים בשטח עולה כי המחבל נפצע גם הוא במאבק".

יממה לאחר הפיגוע, הסגיר המחבל הערבי את עצמו לידי המשטרה והועבר לחקירת השב"כ. בשב"כ מוסרים כי האירוע החריג של הסגרת המחבל התבצע בעקבות הפעילות המבצעית, הרציפה והממוקדת של צה"ל ושב"כ במהלך סוף השבוע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו