חוסכים למדינה: סיעת כולנו מוותרת על העלאת השכר - סרוגים

חוסכים למדינה: סיעת כולנו מוותרת על העלאת השכר

חברי סיעת כולנו הודיעו הבוקר (רביעי) כי הם מוותרים על תוספת השכר הצפויה לשרים ולח"כים לשנת 2019. הדבר מגיע על רקע מחאת האפודים הצהובים נגד גל ההתייקרויות במשק

author-image
חוסכים למדינה: סיעת כולנו מוותרת על העלאת השכר
  (Photo by Hadas Parush/Flash90)

הבוקר (רביעי) יצאו חברי סיעת כולנו בהודעה כי הם מוותרים על תוספת השכר הצפויה לשרים ולח"כים לשנת 2019 חברי הכנסת חתמו על מכתב של יו"ר הסיעה רועי פולקמן "אנו, חברי סיעת כולנו, מוותרים על הצמדת השכר החל מה- 1.1.2019"

מכתב חברי הכנסת של כולנו

הדבר מגיע על רקע המחאות נגד גל ההתייקרויות במשק רק אתמול (שלישי) במהלך דיון סוער בועדת הכלכלה, התפרץ דוד מזרחי, מיוזמי מחאת האפודים הצהובים: "בתוך יומיים הצלחנו להוציא 2000 איש והאפודים הזוהרים הולכים להאיר ולעורר הרבה משפחות ממעמד הביניים וקשישים ונכים ואנחנו רק ביריית הפתיחה ורק בהתחלה".

מזרחי המשיך: "יוקר המחיה נוגע בכל כך הרבה משפחות, אני חי משכר מינימום ומטפל באימא חולה. פונה למנכ"ל חברת החשמל – לו תעלו בשקל את מחיר החשמל נייצר לכם הפגנות שלא נראו במדינת ישראל. אני הייתי ילד רעב בחורף אבא שלי היה מחביא את חשבונות החשמל במגרה. אני מייצג את כל הילדים הרעבים שהאבות שלהם מפחדים מחשבון החשמל.

נמאס לנו. נחנקנו מכל המילים היפות. הייתי מצביע ליכוד, הליכוד בגד בנו וירק לנו בפנים. אל תספרו לנו סיפורים. שנים היינו פראיירים שילמנו 500 שקל על סלולר אפשר לייצר דרך שלא תפגעו בלחם ובמחירי החשמל והמים. אנחנו שמים את האפודים עלינו ויש לפחות 10,000 איש שיצאו איתנו בשבת להפגנות. אם בחורף תנתקו חשמל למשפחות קשות יום תראו הפגנות שלא נראו יותר במדינה".

ביום שני השבוע, אמר שר האוצר משה כחלון בישיבת סיעת כולנו: "אנחנו מטפלים ביוקר המחיה".

הוא תקף את האופוזיציה בדבריו: "אני ראשית שמח, שהתעורר השיח סוף סוף על יוקר המחיה, על מצוקה, על מחירי הלחם, על מחירי החלב, על מחירי החשמל, מוצרים בסיסים, סוף סוף מדברים על זה במדינה ואפילו ראשי מפלגות מאופוזיציה מדבריים על זה, זה חלום, חזון אחרית הימים, שאנשים מהאופוזיציה נזכרו שיש היום יוקר מחיה בישראל. תירגעו חברים, אתם יכולים לפשוט את האפודים, אנחנו מטפלים. אנחנו שלוש וחצי שנים מטפלים ביוקר המחיה, לא התחיל היום, הוא מטופל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה כחלון לא חתום על ויתור שכרו....????
משה | 19-12-2018 10:56
נגמר לו הדיו בעט ...?