טניס: ליגת העל הסתיימה, בדרך לאליפות הארץ - סרוגים

טניס: ליגת העל הסתיימה, בדרך לאליפות הארץ

ליגת העל: לוד עם הניצחון. פרישות מפתיעות של בכירי הטניס עידן לשם ואיגור סמילנסקי. הפנינג חגיגי היום עם שחקני הנבחרות, וגלושקו מסבירה מדוע תיעדר מהאליפות

טניס: ליגת העל הסתיימה, בדרך לאליפות הארץ
  זכיות ליגת העל גברים. צילום: איגוד הטניס

עונת הטניס בדרך לסיום שנה. במשחקי ליגת העל  בגברים עירוני ברדוגו גרופ לוד גברו על מ.ט עצמה רמלה 1:2 לאחר שדניאל צוקרמן גבר על איגור סמילנסקי 1:6 והעלה את לוד ליתרון 0:1 (סמילנסקי פרש), ישי עוליאל גבר על עידן לשם 2:6 6:3 3:0 (לשם פרש).

במשחק הזוגות המכריע ניצחו לוד עם פיטר קובלט ודניאל צוקרמן את רמלה עם נועם בר וישי עוליאל 3:6 1:6

זכיות בליגת העל בטניס, נשים. צילום: איגוד הטניס

אליפות ישראל בטניס יוצאת היום לדרך, ובכיכר ספרא בירושלים יתקיים היום (שני) בשעה 15:00 הפנינג חגיגי לקהל הרחב עם שחקני נבחרות ישראל בנשים וגברים.

בכירת הטניסאיות יוליה גלושקו, שנעדרת מאליפות הארץ עקב פציעה בברך, חזרה אמנם להתאמן לקראת אליפות ישראל אבל לאחר בדיקות נוספות הוחלט על ניתוח בברך בימים הקרובים. עקב כך היא גם כנראה תיעדר מאליפות אוסטרליה הפתוחה.

גלושקו התייחסה לשמועות עקב היעדרותה מאליפות ישראל: ״לצערי הרב גופי התקשורת בארץ, לא בדקו ולא שאלו אותי מדוע אני לא משתתפת באליפות ישראל השנה והוציאו הודעה לא נכונה שאני באמצע הכנה לעונה הבאה. אך לצערי הסיבה שאני לא משתתפת השנה לא באליפות ישראל ולא באליפות אוסטרליה הפתוחה היא שאני עוברת ניתוח בברך שמאל בימים הקרובים. מאוד רציתי לשחק ולנסות ולזכות שוב בתואר אבל אצטרך לחכות לשנה הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו