תיעוד לבנוני: חיילי צה"ל חשופים במבצע - סרוגים

תיעוד לבנוני: חיילי צה"ל חשופים במבצע

בסרטונים שמופצים ברשתות החברתיות על ידי ערבים מלבנון, נראים חיילי צה"ל בגבול ישראל כשהם פועלים לנטרול והשמדת מנהרות הטרור במסגרת מבצע  "מגן צפוני"

author-image
תיעוד לבנוני: חיילי צה"ל חשופים במבצע

איך זה נראה מהצד שלהם? בסרטונים שמופצים ברשתות החברתיות על ידי ערבים מלבנון, נראים חיילי צה"ל בגבול ישראל כשהם פועלים לנטרול והשמדת מנהרות הטרור במסגרת מבצע  "מגן צפוני".

מול העיניים הלבנוניות, מבצעים לוחמי צה"ל  החל משעות הבוקר המוקדמות מהלכים מבצעיים והנדסיים לאיתור מנהרות ולקראת נטרולן. לצורך המבצע הוטל שטח צבאי סגור על קו הגבול בצפון.

מוקדם יותר חשף צה"ל כי איתר מנהרת טרור התקפית במרחב דרום כפר כילא הנמצא מול הישוב מטולה באצבע הגליל. בצה"ל אומרים כי המנהרה חצתה לשטח ישראל אך לא היוותה איום מידי על תושבי האזור. היא נחפרה מתוך תחומי הכפר באורך של כ-200 מטרים, וחדרה כ-40 מטרים לתוך שטח ישראל. עומקה כ-25 מטרים מתחת לאדמה, והיא ברוחב שני מטרים ובגובה שני מטרים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למבצע ואמר כי "מטרתו היא "חשיפת ונטרול מנהרות טרור מלבנון". הוא הוסיף על פעולת צה"ל: "אנו פועלים בנחישות ובאחריות בכל הגזרות במקביל. נמשיך בפעולות נוספות, גלויות וסמויות, כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

ולדבריו, כבר יש הצלחות: "אנו גאים במפקדים ובלוחמים של צה"ל על הפעולות המורכבות ועל הצלחות מבצעיות כבר בשלבים הראשונים של המבצע.  מי שינסה לפגוע במדינת ישראל – ישלם מחיר כבד".

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה הפלא..
מומיןאמא | 04-12-2018 19:40
לא ברור לי מה התמיהה... הם מתצפתים ומצלמים בדיוק באותה מידה שעושים זאת מהצד השני. אין פה שום חדש. ולכן אני כאמא מצפה שצה"ל יעשה את אשר בתחומי יכולתו לשמור על החילים החשופים.
2
זה נראה צולם מהאוויר ממזלט החיילים לא חשופים
ישי | 04-12-2018 20:05
אין מחדל בטיחותי כי זה מהאוויר בגובה אדם הם מוגנים מטיל נט או מירי