נסגר התיק נגד היועץ של נתניהו מ"חוסר ראיות" - סרוגים

נסגר התיק נגד היועץ של נתניהו מ"חוסר ראיות"

נציבות שירות המדינה החליטה הבוקר (חמישי) לסגור את התיק נגד יועץ התקשורת הזרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דיוויד קיז, בחשד שהטריד מינית, זאת בגין חוסר ראיות

author-image
נסגר התיק נגד היועץ של נתניהו מ"חוסר ראיות"

נציבות שירות המדינה החליטה הבוקר (חמישי) לסגור את התיק נגד יועץ התקשורת הזרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דיוויד קיז, בחשד שהטריד מינית, זאת בגין חוסר ראיות.

לטענת הנציבות, "אין כל ראיה או ראשית ראיה לעבירת משמעת או מעשה העולה כדי הטרדה מינית מצידו של יועץ ראש הממשלה דיוויד קיז, בתקופה בה הוא משמש כעובד מדינה".

לאחרונה דווח כי קיז יתפטר מתפקידו כיועץ לתקשורת בינלאומית של נתניהו, בתמורה לכך שהתיק בעניינו ייסגר.

הדברים הגיעו בעקבות לפחות שתי תלונות של  שינדי רייס שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בעקבות דבריה של המועמדת לסנאט, ג'וליה סלזאר, שטענה דברים דומים על תקיפה מינית.

רייס הגיבה לציוץ שפרסמה סלאזר וכתבה: "גם לי היה מפגש נורא עם דיוויד קיז. אני מאמינה לה ב-100%, ידעתי שזה ייצא עליו מתישהו. הוא לא מבין בשום צורה את המילה 'לא'. לא משנה כמה פעמים אמרתי לא, הוא לא הפסיק לכפות את עצמו עליי. הצלחתי לחלץ את עצמי מהסיטואציה במהירות, אך ידעתי ברגע שהלכתי משם שפגשתי הרגע חיית טרף". כמו כן, היא הוסיפה כי "בשיחות לאחר מכן גיליתי שההתעמרות שלו בנשים היא סוד גלוי".

ראוי לציין כי רייס הבהירה שהמקרה אירע לפני התקופה בה עבד קיז עבור נתניהו. בעוד לטענתה של סלזאר, היא חושפת זאת לאחר שהתברר לה שהסיפור עומד להתפרסם בכל מקרה. ראוי לציין כי לפני כשנתיים פרסמה סלזאר בחשבון הטוויטר שלה האשמות קשות נגד קיז ומחקה אותן.

קיז, הגיב לטענות של ג'וליה סלזאר כי תקף אותה מינית ואמר כי "מדובר בהאשמת שווא של מישהי שהוכח בעבר שהיא לא אמינה כשזה נוגע לחייה האישיים. עוד דוגמה לחוסר האמינות שלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מיניתם לכם הרשקוביץ אחד ומשפט הפך למשפח
זליג מנדל | 29-11-2018 11:21
ד
מבחינתך/כם אנשי השמאל
אביגדור | 29-11-2018 13:56
בסד לפי תגובתך,( מיניתם לכם...) אתה כנראה שמאלן מצוי, אחד כזה, שכל מה שמעניין אותו, זה איך ללכלך, כמה שיותר, את כבוד רוהמ ביבי נתניהו ואת סביבתו. ולא משנה לך, על הדרך, במי תפגע, תפצע, תהרוס, תהרוג. אצלך, ואנשים כמוך, המטרה מקדשת את האמצעים. ככה גם עשיתם לכבוד המנוח רוהמ לשעבר, יצחק רבין זצל. ביימתם התנקשות מצולמת, על מנת להכפיש עם שלם. חשבתם, שבעקבות ההתנקשות, תוכלו להרוויח הון אלקטוראלי... מרוב שחץ, יהירות וגאווה, זלזלתם בחוכמתו של העם היהודי, העם האלוקי. שהצליח לקלוט את התרמית, ממש ברגע האחרון והפיל את פרס לקרשים. הצעתי לך, ולשכמותך, שעוד לא מאוחר, הגיע הזמן לעשות תשובה. אני אהיה הראשון לחבק אותך ולאמץ אותך אל ליבי, אח יקר ואבוד.