בעקבות ההצהרה של רגב, כתבי הכנסת פתחו במחאה - סרוגים

בעקבות ההצהרה של רגב, כתבי הכנסת פתחו במחאה

לאחר שזימנו את הכתבים למסיבת עיתונאים, לא אפשרו בלשכת השרה מירי רגב לכתבים לשאול שאלות, אלא לאחר מחאה. היום הוציאו הודעה: "התופעה מתרחבת, לא ניקח בכך חלק"

author-image
בעקבות ההצהרה של רגב, כתבי הכנסת פתחו במחאה
  (צילום: חיים גולדברג)

תא כתבי הכנסת יצא היום בהודעה לתקשורת נגד התופעה שמסיבות עיתונאים הפכו להצהרות לתקשורת. הדבר בלט במסיבת העיתונאים אותה קיימה השרה מירי רגב אתמול- במהלכה נאמר שלא תינתן האפשרות לשאול את השרה שאלות, זאת לאחר שיצאה הזמנה לכתבים להגיע למסיבת עיתונאים. רק לאחר מחאת העיתונאים עקיבא נוביק וחיים לונסון אפשרה השרה שאלות

היום הוציאו בתא הכתבים את ההודעה הבא: "שלום רב,לאור האירועים האחרונים שבהם שרים, ראשי מפלגות וחברי כנסת הפכו את מסיבות העיתונאים להצהרה בלבד, הרינו להודיע ולהבהיר שהכתבים הפרלמנטרים לא ייקחו חלק "במסיבות עיתונאים" שנועדו להצהרה וללא מתן אפשרות להצגת שאלות. כמו כן, תא כתבי הכנסת דורש מראשי הסיעות להודיע מראש האם בכוונתם לאפשר לעיתונאים להציג שאלות במהלך החלק הפתוח של ישיבת הסיעה ובהתאם לכך יחליט כל עיתונאי על פי שיקול דעתו אם להגיע לישיבת הסיעה. בברכה, תא הכתבים הפרלמנטרים"

בעבר החרימו בתא הכתבים את ישיבות הסיעה בימי שני בכנסת, בהן לא ניתן היה לשאול שאלות. הדבר אכן הוביל לכך שיותר ויותר ראשי סיעות אפשרו שאלות במהלך ישיבות הסיעה. יש לציין שבסיעת הליכוד עד היום לא ניתן לשאול שאלות כמעט אף פעם, אך בשל כך שראש הממשלה מדבר שם ואלו ישיבות סיעה של מפלגת השלטון, הן המעניינות ביותר בדרך כלל- בתא הכתבים לא החרימו עד כה את הישיבה. נתניהו כבר זמן רב שנמנע כמעט מראיונות ושאלות עיתונאים, מלבד בודדות ובתזמונים הנוחים לו, ובתא כתבי הכנסת יש לציין שנוהגים כמו שאר העיתונאים. הפעם הודעה נשלחה גם לדוברות סיעת הליכוד.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בואו, שעיתונאים ינהלו את המדינה וזהו
נעמה | 27-11-2018 17:59
נפלתם על הראש, דמוקרטיה, דמוקרטיה, דמוקרטיה בלי גבולות, בלי הגיון, ככה זה נראה. תנו למי שנבחר לנהל את המדינה, את השאלות שלכם תפנו לדברים. נמאסתם כבר, יותר נזק מתועלת, תיעוד עודף ומיותר. אתם לא מדינאים אתם כתבים, בתור אזרחים כמו כל אזרח שרוצה תשובות, יש דרכים מקובלות, עברתם את הגבול מזמן, קשקשת אין סופית ויותר דעות מאשר עובדות. רוצים לרוץ לכנסת ולנהל את המדינה? יש דרך, בינתיים תעופו לנו מהעיניים!
לא רוצה שאלות? שלא תיזום מסיבת עיתונאים
יפה יוסף | 28-11-2018 11:13
או שתשלח את הדוברת למסיבה. רוצה גם סיקור, וגם לא לענות לשאלות. למדה מביבי.
2
למה בכלל הלכתם ?
שאלה | 27-11-2018 19:46
תנו לה להתבזות לבד
3
שהכתבים ישבתו לנצח
כתבי חצר | 28-11-2018 11:16
איזה כייף שהם ישבתו
4
בושה.
משה | 29-11-2018 11:13
יש כל כך הרבה חכים מוכשרים בקואליציה- מאיפה היא הגיעה?!
5
מבחינתי, שחיים לוינסון יחרים את הכנסת לנצח
שי | 29-11-2018 21:34
כתוצאה מכך, נקרא פחות רפש.