אמה של ענבל אור: "אין לה אפילו מה לאכול" - סרוגים

אמה של ענבל אור: "אין לה אפילו מה לאכול"

מיכל אור, אמה של ענבל אור, לא מבינה מדוע הוחלט שבתה תועמד לדין בגין העלמת 150 מיליון שקלים: "זה הזוי. המצב שלה כל כך קשה. אין לה שקל"

author-image
אמה של ענבל אור: "אין לה אפילו מה לאכול"
  Photo by Tomer Neuberg/FLASH90

אמה של ענבל אור, מיכל אור, הגיבה לראשונה להחלטה להעמיד את בתה לדין. בשיחה עם אילה חסון ב־103fm שיתפה בקושי שעובר על ענבל ומשפחתה.

"מאשימים את בתי על כך שהעלימה הכנסות של 150 מיליון שקלים, אך לבחורה אין מה לאכול. המצב שלה קשה. רק אתמול היא קיבלה צווים לכך שבעוד חודש יזמינו אותה לפרקליטות לשלב ההוכחות. אנחנו לא מבינים מה קורה כאן", אמרה בפתח השיחה.

האזינו לשיחה:

"לקחו לה את הילד", שיתפה, "האבא שלו דרש צווי הרחקה ובכך פגע גם בכולנו. הילד קטן מאוד, רק לאחרונה חגג יום הולדת שלוש".

איפה ענבל גרה? עדיין במרכז הארץ?"המדינה דאגה לה לדירה שכורה. היא גרה בדירה הזו. מצד אחד נותנים לה שכירות ומצד שני טוענים שיש לה חובות בסך 150 מיליון שקלים. זה נשמע כל כך הזוי. פשוט בדיחה".

את רואה היום את הטייקונים שנחקרים בצורה נוקבת, להם משאירים את הרכוש ומאפשרים את פריסת החובות. הבת שלך 'זוכה' לטיפול שונה. היא מצטערת על כך שאנשים קנו דרכה דירות? יש בה צער או שהיא רואה רק את הבור שהיא שקעה אליו?"בתי זוכה לטיפול רע ופוגע. יש לה צער אחד – הצער על סוג האנשים שנכנסו אליה לחברה. היא איבדה את אחד מרואי החשבון הכי רציניים בארץ, היה לה סמנכ"ל שהיה רואה חשבון וגם מנהל החשבונות שלה. מצער אותה שהדבר הזה קרה לה וכואב לה על הילדים שנפגעו".

"גנבה ושיקרה? נראה לך?"

האם מיכל תקפה את אמצעי התקשורת על פרסומים שגויים לטענה בנוגע למצבה הנפשי של ענבל: "בוקר אחד אמרו שהיא התאבדה ומצאו אותה מתה. מי מדליף את כל הדברים האלה? אני בטוחה שלא מדובר באנשים מכובדים אלא רק מי במי שרוצים לפגוע בה באופן אישי. כתבו בתקשורת על הבנקים, באיזה בנקים ענבל עבדה? היא עבדה רק עם בנק מזרחי מגיל 16. נראה לך שבנק מזרחי היה נותן אשראי לפני שיש ללקוח כסף במקום? כנראה שזורם המון כסף לתקשורת כדי לגרום לכל הדבר הזה. אנחנו המומים כל פעם מחדש".

על המפרק של החברה, איתן ארז, תהתה: "מישהו בדק כמה הוא מקבל על התיק הזה? הוא מקבל 68 מיליון שקלים. אתם מאשימים את ענבל על 150 מיליון, מה לגבי ה-60 מיליון של איתן ארז?"

כשנשאלה אם ענבל יכולה להתמודד נפשית עם הסוגיה ואם יש אסמכתא שקובעת שהיא לא יכולה לעמוד כנגד כל ההאשמות נגדה טענה מיכל שיש דברים שרק המשפחה יודעת: "במשך שלוש שנים היא חוותה דברים מאוד קשים, פגעו בה מאוד. הגיע הזמן שיבדקו את הכל. לא מזמן מכרו בז'בוטינסקי מגרש ב-210 מיליון".

אז לדברייך יש מאיפה לחלק לאלו שנפגעו?"בוודאי! נראה לך שהיא גנבה ושיקרה? בגלל זה היא לוקחת את זה כל כך קשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
זבל
רלי | 26-11-2018 17:04
מיככלל טרללוה את מבינה מה שהבת שלך עשתה גנבה רוצה שאני יגנוב גם לך ה ימתומת שלא תוכל שתמות הלוואי שיקח אותה הלוקים על מה שעשתה תחזירי את הכסף
2
היא זכאית. סתם נטפלים אליה
אין צדק | 26-11-2018 18:51
כמו שנטפלים לשרה נתניהו, ביבי, דוד ביתן ואריה דרעי. רודפים את הימנים במדינה. תראו מה עשו לאופק בוכריס ועזרא שיינברג. אין אמונה בבית המשפט!
טוב שאתה משווה בין ענבל אור והימין/דתי
חילוני שולטטט | 02-12-2018 11:46
ברור שהם מתאימים , כולכם אותו דבר
ענבל אור
אני | 28-11-2018 6:40
נכון למשפחת נתניהו עושים עוול מקנאה..אבל ענבל אור גנבה מאנשים מליונים וזה מוכח..סופה להירקב בכלא!!
3
מאסר עולם כנגד כל משפחה שהונתה
רפי | 26-11-2018 21:12
למען יראו וייראו!
רמאית נוכלת שלא ברא השטן
נעמי | 06-12-2018 20:06
הרסה משפחות שלימות וגרמה נזקים אדירים לכל מיני זוגות. כולל זוגות שהתגרשו בגלל הפסד כספי אדיר שלקחה הגנבת ענבל ימש . כנראה התפוח הרקוב לא נפל סתם מהעץ - כאמה כך בתה הנוכלת !!!
4
נוווו תסמונת הדפקו אותי
אני | 26-11-2018 22:19
ענבל אור נמאסת על כולם. את לא מעניינת ,שמחה שהרחיקו ממך את הילדים שלא ילמדו מהאמא הגנבה שלהם. לכי תחפשי תשומי במחלקה הסגורה הקרובה לביתך.ולאמא שגידלה מגלומנית ומסוממת לכי תעשי בדק בית
5
ענבל אור אויויו
רונאל | 27-11-2018 16:16
שתמכור את כל הבגדים והתכשיטים שעלו לה מיליונים במילא הכסף שייך לנושים, אדם ערמומי כמוה יודע להסתדר מצויין כשהאמא המטומטמת שלה ערמומית גם היא מגינה עליה לא פלא הרי גם היא נהנתה מהכסף שבתה גנבה מאנשים שלפעמים זה הכסף האחרון שלהם החסונות, אז את הסיפורים שתספר בערב סיפורים כמו הבת שלה שגם מזה עשתה הון אז הרחמים שלי על הנושים לא על אישה עלובה כמוה!
6
ענבל אור
אני | 28-11-2018 6:35
האמא הזויה יותר מהבת...משפחת המסכנים. כל גנב סופו תלייה!!!!!
7
דמעות של תנין
ראובן | 04-12-2018 20:59
אולי כדאי שהיא תמכור את המלתחה שלה שכל פריט נקנה באלפי דולרים.