המפכ"ל היוצא: חיבוק הפרידה של אלשיך וריבלין - סרוגים

המפכ"ל היוצא: חיבוק הפרידה של אלשיך וריבלין

ברקע הביקורת על המפכ"ל היוצא רוני אלשיך, נפרד ממנו היום (חמישי) הנשיא ריבלין: "קרנה של המשטרה בשלוש השנים האחרונות עלה". אלשיך השיב: "ימים יגידו מה באמת עשינו"

author-image
המפכ"ל היוצא: חיבוק הפרידה של אלשיך וריבלין
  חיבוק אמיץ. אלשיך וריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

בבית הנשיא נערך היום (חמישי) פרידה מהמפכ"ל היוצא, רב ניצב רוני אלשיך. בהשתתפות רעייתו של אלשיך שירה, ילדיו ונכדיו, הודו לו הנשיא ורעייתו נחמה על שירותו המסור בשלוש השנים האחרונות.

"אנו נפגשים במסגרת משפחתית במסגרת ומאוד אישית ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולומר לך שכל דבר נמדד, ומקבל את ערכו בפרספקטיבה, כאשר מסתכלים לאחור וממרחק של זמן. אין לי כל ספק שקרנה של המשטרה בשלוש השנים האחרונות עלה. אלה הן תחושות אישיות שלי אבל יש בי בטחון רב שהן יתבררו כנכונות," אמר הנשיא בחיוך.

והוסיף: "אנו חשים את פעילותך בעלייה ברמת הביטחון ובאמון הציבור במשטרה בצורה משמעותית. אין לי כל ספק שעוד נזכה לראות אותך עושה למען עם ישראל בתפקידים שונים ורבים.”

משפחות אלשיך וריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

ימים יגידו מה באמת עשינו במשטרה

לדברי אלשיך, "המשטרה עוסקת בעצבים החשופים של החברה הישראלית, לכן לא פשוט לה אף פעם, בוודאי לא בעידן רגיש כמו העידן בו זכיתי לשרת. אבל נדמה לי שהנשיא שלנו אולי מאלה שהכי מבינים מהי משטרה, מה הפוטנציאל שלה, ומה באמת באמת תפקידה. מסתכלים על משטרה בטעות כמנגנון אכיפת חוק וזהו. אני חושב שמה שעשינו ביחד עם הנשיא זה דברים אחרים לגמרי שמשנים את פני החברה, ומאפשרים למשטרה להיות "משטרה מנהיגת קהילה".

בביקורת הוסיף אלשיך כי הוא "יודע שרוב המנהיגים שלנו עוד לא כ"כ מבינים את זה, ועוד לא כ"כ מבינים מה המשמעות של זה, מה העוצמה שיכולה להיות למשטרה כמלכדת מדביקה מאחדת כאיזון למגמות אחרות שמשסעות וקורעות, ועם פוטנציאל ויכולת לרפא את החברה הישראלית בעידן המאוד מורכב שבו אנו נמצאים. הרגשתי שאנחנו עושים את זה ביחד. הרגשתי שאנחנו מובנים, מחובקים על ידי בית הנשיא בכל הפעילויות האלה.

לאחר מילים חמות נוספות לבית הנשיא ולהבלטת הקשר המיוחד עם ריבלין, הדגיש אלשיך כי "מתוך כל הרעש, זה תמיד היה מובן פה, הרגשנו פה בבית את התמיכה של הנשיא בכל מקום. ימים יגידו מה באמת עשינו. במשטרה מבינים את זה היטב ולעומק. אני מקווה שבעתיד יותר ויותר מנהיגים יבינו מה המשמעות של מה שעשינו וכמה חשוב להמשיך את זה", סיכם המפכ"ל היוצא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שני מטומטמים
מוצי | 22-11-2018 21:23
אחד יותר מטומטם מהשני
2
מצא מין את מינו את שניהם ביבי מינה ושנהם
כהן | 23-11-2018 3:19
יצאו כפויי טובה ירקו לביבי בפרצוף
3
ריבלין
יעקב | 23-11-2018 17:08
חיבוק מריבלין זה לא מחמאה
4
אלשיך
השופט | 24-11-2018 19:06
הלך הזרזיר אצל העורב. שני ליצנים. ריבלין הנשיא הכי מגוחך שהיה לנו אי פעם ואם היינו בודקים היטב את עברו היינו מוצאים שאולמרט ילד קטן על ידו. אלשיך רמאי ומדליפן שהזיק למשטרה וריסק אותה. עכשיו שניהם מחמיאים אחד לשני בניסיון לשכתב את ההיסטוריה