אחרי 31 שנה: הטור של העיתונאי נחום ברנע יורד - סרוגים

אחרי 31 שנה: הטור של העיתונאי נחום ברנע יורד

העיתונאי נחום ברנע יפסיק לפרסם את הטור השבועי במוסף השבת של ידיעות אחרונות לאחר 31 שנה. ברקע: התנגדות לצירופו של עמית סגל לעיתון

author-image
אחרי 31 שנה: הטור של העיתונאי נחום ברנע יורד
  נחום ברנע. צילום: Yossi Zamir/Flash90

החל מהשבוע הקרוב, ולאחר 31 שנה, יפסיק להתפרסם טורו של העיתונאי נחום ברנע במוסף השבת של ידיעות אחרונות, לאור בקשת ברנע להורדת עומס בעבודתו העיתונאית.

אולם על פי נתי טוקר בעיתון דה מרקר, רקע הדברים כולל גם מתיחות בין ברנע להנהלת העיתון לאחר קריאתו של ברנע להשעיית המו"ל נוני מוזס מתפקידו לאחר המלצות המשטרה נגדו בתיק 2000.

בנוסף, ברנע התנגד לחילופי גברי בעיתון: מינויו של של העורך נטע ליבנה ביוזמת מוזס והדחתו של הקודם רון ירון, וצירופו של עמית סגל עיתונאי חברת "החדשות".

לפי ברנע, בכך שעמית סגל יתפקד כעיתונאי הן של חברת החדשות והן של ידיעות האחרונות – העיתון יפגע. אמנם לפי דבריו, הביקורת על צירופו של סגל אינה קשורה להחלטתו לגבי פרסום הטור במוסף השבת בעיתון.

כזכור, בפרשת ההקלטות בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות, נחשף כי נתניהו הציע למוזס להכניס איש ימין למערכת, וחגי סגל, אביו של עמית סגל,  'נפסל' בגלל מינויו לעורך מקור ראשון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברןך שפטרנו
שי | 21-11-2018 12:04
טור מטרחן של דינוזאור אשר משום מה נחשב לגורו של העיתונות הישראלית. כנל דן מרגלית.
2
נחום ברנע
רבקה | 25-02-2019 14:17
השנאה והקנאה של ברנע (מעצם היותו החבר של אולמרט) לנתניהו העבירו אותו על דעתו. לא ברור לי איך הצליח אולמרט להעניק לו את פרס ישראל. מקומם!!!!!!!!!!!!