בנט נפגש עם הנבחרות הסרוגות בבית שמש - סרוגים

בנט נפגש עם הנבחרות הסרוגות בבית שמש

מתחילים לעבוד. שר החינוך נפתלי בנט נפגש אתמול (ג) עם ראש עיריית בית שמש הנכנסת ד"ר עליזה בלוך ועם חברת מועצת העיר, עו"ד רינה הולנדר ראש רשימת הבית היהודי. בפגישה בלשכתו דנו השלושה על פיתוח מוסדות החינוך בבית שמש ועל הצרכים הגדלים של התושבים

author-image
בנט נפגש עם הנבחרות הסרוגות בבית שמש
  בלוך, בנט והולנדר (באדיבות המצלם)

מתחילים לעבוד. שר החינוך נפתלי בנט נפגש אתמול (ג) עם ראש עיריית בית שמש הנכנסת ד"ר עליזה בלוך ועם חברת מועצת העיר, עו"ד רינה הולנדר ראש רשימת הבית היהודי. בפגישה בלשכתו דנו השלושה על פיתוח מוסדות החינוך בבית שמש ועל הצרכים הגדלים של התושבים.

השר בנט הבטיח לסייע באופן אישי ככל יכולתו על מנת לקדם את החינוך בעיר. הולנדר הדגישה כי יש לפעול למען כל מגזרי האוכלוסייה. "הבית היהודי מייצג גם את החרדים העובדים. אנו מציעים לשקול פתיחת בית ספר ממלכתי חרדי", היא אמרה. סוכם כי תתקיים פגישת עבודה עם מנכ"ל משרד החינוך בשבועות הקרובים.

בנט הביע את שמחתו על הגדלת מספר נציגי סיעת הבית היהודי במועצת העיר ואת הערכתו לחברי הסניף שפעלו להצלחת הרשימה במערכת הבחירות. במהלך הפגישה, חזרה בלוך על הצהרתה כי הבית היהודי יהיה חלק חשוב בהנהגת העיר. "השקענו מאמצים רבים כדי להגיע לעת הזאת. עבודה רבה לפנינו וחובת ההוכחה עלינו", סיכמה הולנדר את הפגישה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
יפה
עידן הנבואה | 07-11-2018 13:03
איזה יופי ניפלא שתי נשים ועוד במיפלגה דתית סקטוריאלית. על אחת כמה הליכוד.הם היו צריכים להריץ את מיי גולן ושפי פז בתור סגניתה שיכניסו ניבחרת חזקה בתוך המועצות והעיריות גם אם לא יזכו בראשות העירייה. באמת כל הכבוד לבית יהודי. עדינה בר שלום יכולה גם להיכנס שם היא מתאימה. אותי נורא מייצגת אישה מאמינה וגם חזקה וגם משכילה וגם מודרנית. ככה היינו בערב זו דרכנו זו אמונתנו וזוהי נישמת אדם וחווה.
2
בושה וחרפה שגבר עומד בין 2 נשים
המוכיח בשער | 08-11-2018 3:02
היכן ההלכה בבית היהודי. אין זה כי אם הבית הרפורמי.
3
בנט הצבוע בבחירות הקודמות מול בלוך מתחרה נגדה
סופו הפסיד בבחירות | 08-11-2018 5:57
לפני 5 שנים, בנט הוא שהדיח את בלוך בבחירות הקודמות, עכשו בנט בא לרקוד על ניצחוןנה אמיתי, לא כמו שהוא והמשודרגת שלו עם העומד מאחוריהם רונצקי קנו קולות מחרדים וכך גנבו את המפדל, צבוע נשאר צבוע תמיד, היזהרו מן הצבועים בכל נושא ועניין, כאלה הם בנט ושקד, בנט רק 1% חושב שאתה מתאים לרשות ממשלה, בנט למעשה לא מתאים לשום דבר, גם לא לביטחון, אין לו שום פתרון בעזה חוץ מלייצר כותרות לעצמו, והפעם לזקוף נצחון לעצמו על גבה של בלוך למרות שלא מגיע לו.
אחי נסחפת... יש לך את זה בפרווה?
תמים | 08-11-2018 15:06
או לפחות בחלבי חריף מדי...
4
כל הכבוד
יפה מאד | 08-11-2018 16:15
עכשיו רק צריך לאזן עם תמיכה במועמד החרדי בירושלים.
5
מאוחר מידי עוד מעט כבר לא יהיו סרוגים
עירא | 08-11-2018 16:48
בתי ספר נסגרים והרבה עוזבים ויעזבו רמת בית שמש א , ב , ג חרדית וכנראה ימשיך כך עד האות ת
6
דרעי גם תמך בה.מת להפטר מאבוטבול.
בניגוד לגרש"מ כהן | 03-12-2018 14:12
דרעי פועל להחלפת רוב ראשי שס בערים וגם חכ הבאה. בכיקר עצמאיים.וותיקים . ראשים מקומיים. אבוטבטל אחד מהם. בבית שמש יש מאבק על הרב הראשי. יש מועמד של הרב : כהן.יצחק יוסף. אבוטבול. ודרעי גם בוחש שם. עוד מועמדים להחלפה: כראדי בש. תקתוק בשדרות. לחיאני בצפת. מעלימי בנתיבות. ויש עוד בערים חרדיות. בצפון .דרום. מרכז. בשפלה כבר הודי כנפו לטובת קרובו אמסלי.